Prodávatelka s papatelkou - den 7.

23:11 Edit This 0 Comments »
Dnes jsme se v autě s Danielem dozveděli, že Sári už plánuje hrací hierarchii. Ona bude prodávatelka a Theo papatelka. Logiku to má. Jen, aby se nám papatelka nepřepapala a nepoblinkala mě tak, jako před chvílí. Že se vejde do malého žaludku asi 5 litrů mléka jsem netušila. Povodeň-mlékodeň po celé posteli. Teď jsem si vzpomněla na obdobnou příhodu za včerejška. Jak jsem byla mírne rozhozená, položila jsem si při přebalování svoji tvář na Theovo bříško, a se zavřenýma očima jsem načerpávala sílu. Po krátké chvilce mi Theo načerpal přímo do pusy pár kapek žlutého vítečeho. To mě probralo ze snění okamžitě a pěkně jsem se neúmyslné urinoterapii v praxi zasmála. Theův trik tak splnil svůj účel a máma se povznesla nad svůj splín.
Dnes jsme měli docela činorodý den. Začal uměleckým počinem Sárinky, na jejíž spontánní vyjádření momentální nálady byla čtvrtka A3 rozhodně krátká. Naštěstí stehýnko nabídlo uspokojivý materiál pro dokončení díla a mohli jsme vyrazit do Šenajetky. Tentokrát jsme se vrátili neokousáni.
 
Odpoledne nás odradilo pršavé počasí, ale zase nás nalákala na své barevné útroby místní knihovna. Panenka Lili šla s námi. Byla nejprve uzavřena do igelitové tašky, aby neutekla, a pak se mohla těšit výhledu od břicha Sárinčina.
 
Mladá čtenářka si prokládá listováni knihami i sportovními výkony a zapasovává své tělíčko do mezer interiéru. S každou další knihou zaujímá jinou pozici na jiném místě.
 
V podvečer jsme vyrazili do nákupního centra Balexer. Sárinka byla nadšená a už asi kilometr před cílem hlásila, že už kousek Balexeru vidí a že už nám ho postavili! Zapomněli jsme s sebou vzít podvozek od kočárku a tak se mladý pán pěkně ponosil. Tady je zvěčněn jako hrášek mezi svými zeleninovými příbuznými. On říkal nakupování a šrumci kolem dokola Jo Jo Jooo a moje rameno po hodince nošení sténalo Au Au Auuu.
 
Sári si přišla na své a osedlala požárnický vůz. Chtěla se vydovádět i na dalších atrakcích vydavájících celkem děsivé zvuky a blikajících do šrumce nákupního centra. Když jsme se demokraticky domlouvali, že nejdřív nakoupíme a pak...nasadila škemrající tón a přemlouvala větou "No tak rodiče..."
Rodiče splnili svůj slib a nechali dcerušku povozit v helikoptéře. Pilotka koukala spíš rozpačitě než nadšeně...ale ani tak se jí nechtělo domů. Naštěstí se mi podařilo paní ve výtahu zastavit dostatečně včas, aby nechala zmáčknutí čudlíku na Sárince. To bychom si zase vyslechli knučáníčko: "Když já jsme to chtěla udělat JÁ!"
 *

0 komentářů: