Bechyňské užívání - den 26.

0:30 Edit This 0 Comments »
Není nad kreativní vyjádření se hned po ránu. Lepící barevné papíry se nám postaraly o zábavu. Já jsem vystřihovala velrybí rodinku - máma, táta, miminko Sárinka a její bráška. Sári měla ve zodpovědnosti vodou zaktivovat lepidlo na zadní straně barevného papíru. Pustila se do toho s vervou sobě vlastní, až nám velrybky z papíru málem uplavaly.
Na ven se vyzbrojila vřeštící opicí a uklízecím náčinním. Trpaslík byl vděčný, že mu ometla fasádu a hned se mu na svět lépe kouká.
Zde došo k setkání 3 entit ze zvířecí říše - račice Sárinky (že je račice dnes vyprávěla na potkání a pak následovalo..."a co seš ty?"), mourka Čendy a již zmiňovaného vřešťana. Čenda má ze Sári respekt a tak se jí jen letmo otřel o nohu a raději odpelášil do bezpečí.
Prababička zvaná bábinka Ernuš se velmi osvědčila jako tříkolková instruktorka. Za pár rund nahoru a dolu ulicí naučila Sári řídit, zatáčet a dodržovat pravidla bezpečnosti provozu. Chránila si tím i lak na svém vlastním autě.
Po spinkání vyměnila Sári dopravní prostředek a docela pěkně si zaodrážela na Lukáškově odrážedle. I při jízdě měla občasné tulící tendence a jezdila k Lukymu tak blízko, že se jim šmodrchaly nožičky do sebe.
Tady Lukáškovi něco důležitého vysvětluje. Slezla z odrážedla a s velkou naléhavostí na něj volala "počkej jo?!"
Na kolotoči se oba chechtali. Když jsem si k nim na chvíli přisedla, místo smíchu se mi z břicha chtěl dostat obsah žaludku a tak i nadále budu nechávat tuto atrakci k dispozici dětem točichtivým.
Před koncem venčení došlo i na velkou klouzačku. Tentokrát mě Sári nevypekla a klouzala se způsobile. Žádné vyklánění nad propastí, žádné komunikační vákuum.
Abychom si nám drahou společnost ještě užili, nalákali jsme je na chvíli k nám. Sári si evidentně užívala dětské společnosti a pravidelně chodila Lukáška objímat. Tomu se to moc nelíbilo a tak to Hanka vymyslela bravurně - objala Lukyho a toho zase objala Sári a tak si každý přišel bez újmy na své. Tady si zrovna zamačkávají rostoucí růžky...a že Sárince vykukovaly znatelně.
Večer se na nás přišel podívat děda Láďa. Přinesl i dárečky a velmi se trefil do vkusu. Sárince Duplo zvířátky a Theovi se trefil i do skusu plastovými navlékacími kroužky. Do stáje nám přibyl další bílouš, jak je vidno z fotky. Jestli to takhle půjde dál, budeme jim muset vystavět extra stáj.
A já jsem si užila suprový večer v ženském duchu. Hanka uspala děti, počkala až usnou ty moje a přišla na pokec při svíčce a čajíku. Hmmm, to se mi líbilo...ještě!!!

0 komentářů: