Bojkot maminky - den 14.

22:37 Edit This 0 Comments »
"Maminko, jdi do kuchyně," vyhazuje mě Sárinka z obýváku. Má tu babičku, která je jí plně (až občas rozmazlujícně) k rukám a tak mě a asi hlavně Thea, kterého držim v náručí, odsouvá, abychom jí ani kousek přesladké pozornosi neukradli. No nešla jsem, to dá rozum...a jak si pak pěkně užila naše kreslení. Medvěd, požírající kytičky na zahrádce se nám vyvedl. Sice jsme ho pak museli z obrázku odstříhnout, aby nám nezplenil všechny tulipány, ale i přes jeho žravost to byla prima zábava.
Na fotce je zdokumentován mrakodrap od firmy Duplo. Architektka, konstruktérka a zároveň i demoliční četa mi na ostatních fotkách pózovala s tak "přirozeným" úsměvem, že ten profil je snad lepší...
Ač Erni bravurně ovládá práci s kapesníkem, Sárinka se jí rozhodla nos ještě doodsát. Theo z toho není moudrý, protože tato neoblíbená činost je aplikována především a exkluzivně na jeho osobě.
Sárince se v noci kašel zhoršil a byla přepadlá...ale na blbosti, na ty jí užije. (tuto okřídlenou větu jsem musela použít. Kdo z nás jí nikdy vzhledem ke své osobě neslyšel?)
Jóga pro pokročilé, či naopak pro naprosté začátečníky, kteří se s ásánami seznamují již na přebalovacím pultě. Doufám, že se mi Thea někdy podaří nafotit, jak nafukuje svět. Dá rtíky k sobě a povída "e-bbbb" a u toho vyfukuje. Dřív takto nafukoval mně při kojení. Už toho nechal...asi naznal, že jsem rozměrově dostatečně prostorná.
Mimochodem, dnes jsme si se Sári prohlížely fotky ze svatební cesty a co tam na mně kouklo za holku s mýma očima...to je neuvěřitelné. Taková mladá, štíhlá, pružná, odpočatá, opálená, NEZKUŠENÁ....no nádhera. Na chvíli bych s ní měnila, ale pak zase šup zpátky do té naší Samsáry. Zjistila jsem, jak je úžasné mít možnost nakouknout skrze fotky a text do minulosti. V tomto světle má blog ještě větší cenu. Jen aby nám vydržely servery, než budu v důchodu!
Tatínek měl dnes pré a místo šupajdění domů hned po práci jel obdivovat elektromotory na Ženevský autosalon. Až bude výstava elektrických dětí, půjdu zase já. A podívejte, co nám tu zase začalo padat z nebe. Na sníh už by snad mělo být vydáno embargo.
 Tady se mi podařilo vyfotit i mrak. Atmosféra jak z hororu...nebo pohádky, jak je komu libo.
Mezi vločkama jsem se propletla až k turecké restauraci Pamukkale. Mají fajn nabídku pro masožrouty (bez urážky prosím) a teď už i pro vegetariány. Vymysleli jsme si vegetariánský wrap - galette, jak jí tu říkáme. Dovnitř patří místo grilovaného masa směs rýže s obilím, zelenina, hranolky a zálivka. Obsluha je vstřícná a už když nás vidí přicházet tuší, že výběr bude mimo nabídkový lístek. Udělali nám taky nemasovou cenu - místo 4,5 platíme 3,5 eura.
Bylo před námi dost objednávek a tak jsme se procházeli sem a tam a zase sem. Medvídek Theo měl nějakou ukecanou a lecos komentoval. Žel, zatím nemá nainstalovanou naší verzi srozumitelné řeči.
A tady je galette v celé své nakousnuté kráse. Já se po ní můžu...jak to říct výstižně a spisovně...ujíst a zbytek rodiny si také pošmakává. Když je Sári ve formě (což dnes nebyla), zmákne spořádat  víc než půlku sama.
*

0 komentářů: