Deštníkové šílenství - den 21.

22:52 Edit This 0 Comments »
Dnes byly obě děti fascinovány deštníky. To asi na provokaci, že po dlouhé době vysvitlo sluníčko a bylo prostě krásně. Ze zimy jsme skočili téměř do léta.
Sárinka má novou panenku. Dnes jí oblékla svoje kalhotky. Panenka se nevzpouzela a nového negližé si ani nevšimla.
I Theo si pohrál s deštníkem a byl velice fascinovaný, že dokáže jednou rukou hýbat celou barevnou oblohou.
Dnes jsem si užila možnosti poklábosit se spřízněnýma dušema z rodiny nosnic a toto je jedna multifunkční a neunavitelná nosnice mi nejbližší. Na bříšku se Hance hřeje půlroční Julinka a celému sousoší vévodí tříletý Lukášek. Sraz byl parádní, pusu jsem nezavřela a kdyby nezazvonil zvonec, kecala bych dál a dál...
Odpoledne jsme se vydali pro nočník (číslo 4 - vysvětlím jindy) do nákupního centra Chodov, kde se stala věc nevídaná. K Sárince do kabrioletu přisedla Hello Kitty a Sári tak uvedla v naprosté nadšení. Tulila se k ní a vezla jí energicky cestou necestou.
Před načerpáním pohonných hmot v Coffe Heaven (máma se jednou přeřekla a nazvala toto milé místo k posezení "Kofí hoven"...tak už mu to zůstalo) jsme se zastavili u této parády. Je to hladká plocha, na která jsou promítány interaktivní obrázky. Například rybičky a když za nimi dítko běhá, ony uplouvají. Nebo se tam dají zašlapovat žáby a při platném pokusu se z nich stanou kytičky. Nebo se dají běháním rozhánět balónky...atd. No je to úžasná zábava a klidně bych takovou kouzelnou podlahu brala do předsíně. Kdyby kolem nebylo tolik lidí, taky bych si s gustem poběhala....
A teď je ze mně poloautomatický robůtek. Jsem utahaná a tak je blog dnes stručnější. Počítala jsem, že to naše neodložitelné miminko dnes strávilo na mém těle (nošen v nosítku, šátku, v náručí či posaze na klíně) kolem 12 hodin. Už ke mně zase málem přirostl...ufff

0 komentářů: