Balící - den 18.

23:52 Edit This 2 Comments »
Dnešek byl plný zážitků. Naštěstí je plný už i kufr a zítra ráno můžeme vyrazit na letiště a pak se za hodinku a půl letu rozkoukat v Praze. Teď už zbývají jen dvě věci....dopsat pár slov na blog a dobře se vyspat. To první mi jde mnohem lépe. Vnější okolnosti, vylezivší mi z bříška, se v noci vrtí, vrní, nalehávají na mně, cucají mi záda a buší do mně hlavičkou, dokud je nepřipojím k pípě....ale i to jednou pomine.
Dopoledne k nám přišel pošťák a přinesl nádheru fialovou, alias Didymos Lila-Royal se lnem. Zatím je jak prkno, ale my ho s Theem pořádně zanosíme. Sári zdatně pomáhá - sice ne v pozici nošence, ale i válení se počítá.
 Theo měl deku na netradičním místě a to ho tak dostalo, že se zapomněl docela hodnou chvíli drbat a rozčilovat, že je ponechán svému tělu na pospas a nikdo s ním aktivně nehýbe. Hýbal se sám a nejvíc ho nadchla spona od Erga, kterou zkoumal z hlediska pevnosti v tahu, skusu a žužlu. Je to mužskej a technické hračky prostě vedou....
Na zahradě proběhlo první načechrávání písku!! Za bedlivého dozoru souseda a samozvaného ředitele naší bytovky Jeana-Clauda. Napomínal z balkónu Sári, ať nevyhazuje písek z pískoviště, ale holky statečně dělaly, že mu nerozumí, neslyší, nevnímají....tak jim alespoň k práci pěkně podkuřoval.
Odpoledne bylo největší zábavou balení. Sári nezapomínala na priority a balila hlavně sebe. Pak si do kufru naskládala polštářek, knížku, meditačního bobíka, Ňuňufa do samostatné kapsy a pana strojvůdce z Dupla. Já jsem jí teď balící výběr drobet předělala, tak snad se nebude ráno čertit.
Tato varianta cestování by byla ekonomicky výhodnější (Sári platí plnou letenku a Theo paušál 80 franků), ale stejně bychom přešvihli váhový limit a nebylo by jisté, zda by oba oba sourozenci docestovali v psychickém a fyzickém zdraví a tak zůstaneme klasicky u palubních sedadel...
Ráno brzy vstáváme a doufáme, že cestovní andílci poletí s námi. Další zpravodajství bude už ze země České, domova našeho ...sice tam nemáme vlastní hnízdečko, ale máme tam vlastní tlupu. A ta pro nás znamená nejvíc!

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Terezko, doufám, že jste dobře docestovali a už si užíváte tlupy :o) těším se až se uvidíme, mám novinky!!

Jana

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * řekl(a)...

No Jani, tohle je to nejhorsi, co muzes napsat. Prosim mail s konkretnima info...prece me nenechas napnutou!!!!
t***