Story pokračuje - den 217.

0:27 Edit This 0 Comments »
Haňa vyndala divadýlko po Adámkovi a celé dopoledne opanovalo divadelní drama. Princezna, drak, strašidlo a čarodejnice střídaly jednu epizodu za druhou. Já jsem si pár aktovek taky střihla a tak jsem se zabrala do děje, že jsem si připadala jak na prknech, co znamenají svět. Sári několikrát exkomunikovala čarodejnici, protože se jí nelíbil její zběsilý smích. My máme k divadlu totiž i krabičku na zvuky. Nejraději mám Huuuu huu huuuu, co dělá strašidlo. Sári s krabičkou dělá DJ show a mixuje cinkot mečů a čarodějnický smích s fanfárami.
Dvojkočárek je fajn...
Dnes Sárinka prvně sama myla nádobí. Haňa má mokrý koberec ještě teď. Užívala si to velmi.
Používala profesionální mycí a oplachovací grify. A kdybychom jí nesundali, myla by dál a dál. Při večeři hlásila: "Ten talířek je čistej. Jsem ho umyla." Panečku, jak si toho holka všímá, když přiložila prstíky k práci.
Odpoledne přišel Adámek s Janou a to bylo pozdvižení. Sári skákala radostí a Theo skákal na Adámka a chtěl se tulínkovat. Sári udělala Adámkovi vyznání. "Když já tě mám moc ráda a občas pak žárlím na Thea." Obdivuji, že dokáže takhle přiznat a ještě popsat svoje pocity. Kéž by si tuto schopnost udržela.
Jen fotka ze setkání mi nevyšla. Málo světla, hýbající se objekty a NEblesk...neúspěch zaručen.
Rozhovor z vany:
S: Drží Thea za ručičku, který v ní třímá síťku na delfíny, kterou jí minule vytvořil modrý podoční stín a s naléhavým pohledem z očí do očí - "Theonku, a nebudeš mě bouchat ne? Nebudeš mě tím bouchat že ne?"
T: stručně a jasně - "Ne"
A jak řekl, tak udělal..respektive neudělal. Nebouchl.
My jsme s Danim měli opušťák a vyrazili jsme si na jednání ohledně naší budoucnosti na Ořechovku. Zajímavé...otevřely se nové obzory a jeden zrovna perfektně korespondující s naším horoskopem. Jooo, stále nic nevíme a já vylévám pohár svojí zvědavosti, aby nepřetekl.

0 komentářů: