Hudba s námi šije - den 224.

0:52 Edit This 0 Comments »
Po dlouhých měsících, u Sárinky dokonce i letech trápení neviňátek meditační hudbou jsem teprve nyní odhalila jejich hudební vkus. Mají rádi Ska!! Pro neznalce to je taková rychlá, našlapaná, prdící dechovka. Omylem se nám dostala na MP3 a děti jsou z ní na větvi. Sári huláká, že to je ta její písnička. Zařídila si taneční parket (beránčí kožešinku) navlíkla baletní sukňu a pak do tančícího prožitku zaangažovala i tatínka, aby s ní smýkal vzduchem. Theo se (pro změnu s klíčema v ruce) pohupuje do svištícího rytmu v kolenou a se zářícíma očíčkama dává nadšení na jevo. Je mi to jasné. Sári dostane nějaké milé Ska CD od Ježíška. Haló, píšeš si to na seznam, Jezulátko, prosím?
Klouzačka je nudná, dveře zajímavé. I to je jeden úhel pohledu. Všimněte si pyšného výrazu lozitele. To na mě ještě mával ode dvířek "aóój." Jen mimochodem, on mluví tak, až se to popsat nedá. Chtěla jsem vypsat slova, která používá, ale ten seznam bych ani nestíhala aktualizovat...fakt. Každý den nabírá další a zopakuje už lecos. Dnes mě pobavilo, jak říká "anoano jojo"
Oba na stromě. Fotí se mi těžko, protože Theo se mě snaží setřepat. Rozumím jeho chlapecké touze být v koruně jak pan král na trůně, ale na to si bude muset ještě několik roků počkati.
V podvečer jsem si jeli pro naši milovanou galette k turkům. Sári k nim napochodovala, otočila se světácky na Daniho a pravila "tati, dáš mi prachy?" a mířila k pultu. Dani na to "ale ještě to nemáme připravený." "Tak pak mi dáš prachy." A je to venku... zase mi mé naleštěné zrcadýlko ukázalo, co používáme za slova, aniž bychom si toho byli velmi vědomi. A jak ona přesně ví, kdy to použít.
Povečeřeli jsem s chutí. Daniel by měl dostat dvojitou porci, protože jsem se doslechla poptávky, na nafouknutí jeho objemu. "Já bych chtěla, aby měl táta bříško, jak tatínek Pepinčův" - myslela tím tatínka prasátka Pepiny. On je taky prase a to pěkně vypasené. Dani bude mít co dělat!

0 komentářů: