Další oslavenec - den 228.

23:34 Edit This 0 Comments »
Sári hned po ránu odtajnila, že její plyšový pes Džok má dneska narozeniny. Čtvrté. Nemohu to ověřit - v Ikee jsme rodný list nedostali - tak jí věřím. Upekly jsme mu koláč, zazpívali narozeninovou píseň a pak jsme mu ho taky snědli. Džok se tvářil netečně a Sári ho musela pracně budit, aby alespoň na sfoukávání svíček přišel.
Fotka vznikla až odpoledne, kdy měla narozeniny prý i Theova Čičina a tak jsme jí zazpívali též a dostala už jen vzorek špaldové pochoutky.
Dani spekuluje, kdo bude mít narozeniny zítra. Dětem, zdá se, se tato hra zalíbila. Theo chce zhasínat oheň holou rukou a Sári zase ráda sfoukává a porcuje: "Já jsem na žízání úplně výborník" a nandavá nám každému porci koláče s netradičním půdorysem - co kousek, to originál. 
Posléze jí svíčky inspirovaly pro výběr povolání: "Já budu hasit malý oheň. Budu taky požárníkem a budu mít farmu." Ta farma jí drží pořád. Plánuje, jak tam bude mít s manželem zvířata, jak jí tam budu já jezdit pracovat (to se mám - práce v důchodu se bude hodit) a jak bude ve svém Lexusu vozit prase, ovečku a krávu. Tak to chci vidět!
Náš pan klíčník, který se rozčiloval, že jsem ho nenechala odemykat kanál a zastrkávat klíče do větracích otvorů v garážích. Na protest pak ujedl Sárince z kyblíčku pár kříd a vřískal a vřískal. Až po nervy drásající chvíli jsem přišla na to, že měl hlad. S první lžičkou těstovin vřískání vypnul a otevíral pusinku co sekundu.
 Pohoda na záchodě. Sári studuje rozhovor s Janou Bobošíkovou a Theo manuál pro manžely.

0 komentářů: