den 234.

23:49 Edit This 0 Comments »
Dnešní den jsem prohlásila za úspěšný. Už dopoledne a to bylo možná unáhlené. Měly jsme se Sári "holčičí pohodu," jak vždycky říkáme a šli jsme si pohrát na festival her.
Nafukovací hrad všechny skákače nadchnul. Jen poprchávalo a tak se z něj Sári vykulila s totálně mokrejma ponožkama. Na této momentce je zrovna v jogínské pozici zvané labuť a Tiziana v popředí úspěšně levituje.
Na festivalu bylo hodně zábavy. Sári nejdřív zase dělala ty svoje ucukávací manévry, ale pak si s chutí (a bez pravidel) zahrála vše, co bylo zrovna volné.
Odpo se na místo činu vrátila ještě s tatínkem a já s Theem jsme vychrupávali. Noc stála za bačkoru - spala jsem se Sárinkou a ta měla ucpaný nos a to jí velmi vytáčí.
Rýma se rozjela a až v postálce jsem zjistila, odkud vátr vane. "Já nechci do školky," řekla najednou úplně mimo kontext. Na festivalu jsem se totiž bavila s Ilonou - maminkou Tiziany, Rebeky a Jonáše, že v Čechách to zkusíme, až povyroste a bude sama chtít. Ale ta malá hlavička si to přebrala zase jinak a školková hrozba jí tížila. Vysvětlila jsem jí, že teď v Čechách do školky nepůjde, ani kdyby chtěla, protože nebude místo a počkáme, až povyroste...za móóóc dlouho. Ach jo, to jsem si těmi 5ti dny zavařili.
V této souvislosti prosím všechny zde naše životy očtívající, ať se se Sárinkou a před Sárinkou o tomto tématu nebaví. Má na slovo školka naježená tykadla a ještě potřebujeme čas na dozpracování.
Na fotce není duchařská seance, anóbrž zvlhčovač vzduchu, který obě děti láká k prozkoumávání. Thea jsem od něj steží odtrhla...
Jsem milá a užitečná. To mi také řekla v postýlce, když jsem jí dávala vysmrkat. Tatínek byl dnes jen užitečný. Tuto pochvalu si vysloužil zdánlivě banální akcí - nalezl zapomenuté elektrické metličky, které jsme použili na těsto koláče.

0 komentářů: