Medvědi a nemocnice - den 236.

23:39 Edit This 0 Comments »
Přijel k nám na návštěvu vzácný host. Malý Medvěd, který je mediálně známý a má svůj facebookový účet. Je to ten se světáckým výrazem - nalevo. Naši dva domácí peciválkové se snaží o svoji mediální premiéru právě teď. Přichomejtli se k MM a jako že velcí kamarádi, aby je novináři fotili dohromady.
Jinak z říše člověčí nemám tak dobré zprávy. Sárince se přitížilo s dechem a jela s tatínkem na změření okysličení do nemocnice, co je kousek od nás. Měla jsem jet já, ale dala přednost mužskému doprovodu. Zvládala celý den báječně. Panička Medvěda Jana mi moc pomohla ve vypjatých chvílích a při tom si stíhala hrát s Theem a naučila ho rozhazovat peníze. Moje. Ze stolu dolů - ono u nás kupodivu všechno padá na zem, bez ohledu na hodnotu.

Je skoro jedenáct večer a já stále nevím, kolik nás tu bude dnes v noci spát. Sárinka s Danim jedou do fakultní nemocnice v centru Ženevy na poslech a přeměření okysličení a pak se uvidí.
Je mi z toho...
jako mamince, co nemá svoje dítko pod křídly
jako srdci, co má pokojíčky umazané od křídy
jako lístečku co visí na vlásku
jako korálku co marně hledá konec provázku

Teď už vím, že Sárinka si oblíkne pyžamko, přitulí se k Džokovi, bude se šimrat Ňuňufem po obličeji a z druhé strany ji bude hladit její tatínek...jen na jiném lůžku, než je zvyklá. V nemocnici... a já budu dnešní noc prvně jen s Theem. Divný...úplně

0 komentářů: