Osteopat - den 345.

0:32 Edit This 0 Comments »
Ilona (maminka Rebeky, Tiziany a Jonáše) včera po kozím výletu zorganizovala na dnešek rychloakci - kontrolu Sárinky u osvědčeného osteopata ve Ferney. Babička Haňa mezitím doma hlídala velký holky a Thea a my 3 ženský, doprovázeny Jonášem, jsme jeli za léčitelem těla i ducha. Osteopatie mě opravdu hodně nadchla a kdybych byla mladé děvče francouzské, šla bych ji studovat. Škoda, že v Čechách nemá tradici a renomé. Osteopati zde studují stejně intenzivně a dlouho jako lékaři, jsou všeobecně uznáváni a berou tomu odpovídající taxu za vyšetření. Pojišťovna proplácí jednu návštěvu ročně. Každý má svého osteopata...jen my jich máme víc. Každého v jiném městě..a svorně můžu dosvědčit, že všichni to jsou bytosti interesantní, příjemné a od pohledu moudré a důvěryhodné.
Sári se nechala dobře vyšetřit a odblokovat. Doma máme trénovat břišní dýchání a tam máme novou hru..
Odpo přijel za námi na zahradu Erik. Sárinčina láska na první pohled...je skvělej kamarád. Začal navazovat oční pohled, komunikuje, reaguje, mluví..prostě úplně jinej kluk, než jaký byl třeba před rokem. Sári si ho vodila za ruku a odtahávala ho do soukromí mezi stromy.
Estelle se k nim tu a tam přidala a když jsem vytáhla chlebové placky, už se od nás nehla. Balíček plánovaný alespoň na 2 dny se rozplynul během 15 minut. Pro zobání ke mně nechodila akorát Celine, která ještě nezvládá kousat kousky.
Mládež měla zájem o fotbalovou průpravu. Nejsem trenér, ale dala jsem do přípravy dorostu  svoje maximum. Konstruktivní návrhy na vylepšení motivace hráčů, techniku, jak je zbavit kyblíčků a lopatek při mači a zlepšováky na přesnější zaměření střel vítám!
Sárinka toužila hrát s Erikem cache-cache, neboli na schovku. Jak to dopadlo uvidíte zde. Sári jaksi pozapomněla na původní záměr hledání kamaráda a ten zase, že ho nehledáme my, ale Sárinka. Hlásil se nám vytrvale...
 
Večer jsme měli čajovou párty (kids free) u Zuzky a Pedra....a bylo to moc fajn. Jen mi zase došlo, že mi budou chybět a neprožiju s nima chvíle, které bych ráda....ale co, třeba je zlanaříme ku Praze a budou Danielovi spolupracovníci. Dobře to mám naplánované. Jó, to já umím.

0 komentářů: