Modrý pátek - den 225.

22:06 Edit This 0 Comments »
Dnešek byl ospalý den. Danimu se Sárinka ráno nepodařila probudit a tak si vychrňovala až do 9. Theo si taky přispal a já s ním. Nad ránem mě honil bláznivej sen, tak si ho budu muset ještě pochroustat.
Na fotce Sári baští svoji oblíbenou galette (jinou, než tu plněnou rýží, co jsme povečeřeli včera). Tato se jmenuje Suedois a Sári by byla schopná spucnout 2 dávky. Zato já ne, protože na mě zbývá vnitřní placka se sýrem a rajčatem a je to na mně nějak moc vydatné. Sári totiž jí jen vrchní placky se salátem.
Dnes v noci u nás proběhne zajímavý pokus. S Danim si prohodíme postele a tím i děti. S notorickým probouzečem bude mít tu čest Daniel a s převalovačkou a z postele skoulečkou já.
Sári nespala po obědě a tak rychle usla večer. Před chvilinkou jsem ji byla utěšit, protože plakala a zdál se jí zlý sen. Nemohla se z něj probrat a pak říkala, že se jí spletly očíčka. Uvědomovala si, že je u mě, i když mě nemohla vidět. No, tak snad už jsou všechny přízraky prosvícené a rozpuštěné a noc proběhne v klidu.
Objev dne: je to prima pocit, když mi vlastní syn za vykonání potřeby do záchodu a spláchnutí upřímně zatleská. Prý tak tleská i tátovi. Jsme holt nadaná rodina na vykonávání toaletních potřeb.

0 komentářů: