Kosmonauti na zahradě - den 221.

22:50 Edit This 0 Comments »
Kaštanové šílenství jsme při Theove spánku kultivovaly do zvířátek. Nestačila jsem uspokojit poptávku. Sári by hned nejraději zologickou zahradu. Pohrály jsme si ovšem pěkně. Housence padala tykadla, žirafě se zlomil krk a kůn ztrácel kopýtka...jinak vše proběhlo tak, jak má být.
Odpoledne začalo pršet a Sári nutně potřebovala jít na zahradu. Já jsem vyjádřila nelibost se stavem počasí a vysloužila jsem si poučení. "Maman (fr), vždyť je to normální že prší. No a? " Přemlouvala mě a přemlouvala, až jsem vymyslela variantu kosmonautů - dala jsem dětem nepromokavé kombinézy a šlo se. Theo byl za chvíli od bláta. Na zadku, kolenech, stehnech, břiše ani na zádech mi to nevadilo. Horší byly ručičky a obličej. Do toho ještě pojídal sušenky. Tuším, že mu křupaly víc, než výrobce předpokládal. Jak by řekla Sári, "to je tajb pf" (zřejmě odvozenina od pfujtajblu)
Tady je pan lozitel, který si výškové výzvy rád vychutnává. Dneska dostal několikrát jasnou informaci, že počítač se čudlíkem nevypíná, nýbrž obloukem obchází a jeho obsluha náleží mamince a tatínkovi. Během jednoho dílu Bolka a Lolka takhle uspal Sárince kompjůtr 2x a ještě se tomu hihňal. A i při vážném promlouvání do duše se smál, až mu sliny na koberec kapaly. No nevím..autorita nulová a ještě mi je vyhrožováno. Dělá na mě Ty ty ty a s hlasitým NE jde zmáčknout knoflík ON/OFF.
 Odpoledne byly děti prima. Až na tu počítačovou storku se s nima fajnově spolupracovalo. Jsou to mazlíci.

0 komentářů: