Princezna - den 200.

22:46 Edit This 0 Comments »
Madam stále ještě pokašlávající měla dnes blbou náladu. Všechno bylo špatně, protože...chtěla, abych na ní počkala, abych jí nepodávala jídlo, vyndat čaj z krabičky chtěla sama, chtěla ven na tříkolce, pak chtěla do šátku, pak chtěla Lolka a Bolka (nejlépe do půlnoci), v 10 hodin večer měla hlad ....no prostě prožitkovákalamita. Nepohyb a domácí vězení proložené polykáním rozlyčných léků chemického i přírodního původu ji neuspokojuje. Vyšli jsme si tedy na chvíli ven...Sári v kočárku a Theo na zádech.
Na "naší" lavičce jsme posvačily rýžové chlebíky v tmavé čokoládě...
..což je na pusince patrné.
a pak Sári nečo zahlédla na zemi. Byl to princeznovský prstýnek z korálků, který na ni vyloženě čekal. Asi se zatoulal při včerejší burze. Radost byla veliká, jako celá Francie.
Já jsem dnes dostala další vyznamenání. Asistovala jsem Sári na záchodě a jak už to děláme, škrábala ji u toho na zádech. "Maminko, ty jsi tak užitečná," řekla mi. A Daniel dodal "to je včela taky."
Včera jsme měli hromadný zážitek. S Danim jsme se objali. V tom začal ječet Theo, přiřítil se k nám a navěsil se nám na nohy. (žárlil, že se objímáme. Nevím, jestli proto, žeobjímal Dani mě, nebo spíš proto, že jsem ho objímala já). Za dvě pikosekundy začala pištět Sári a přihnala se k nám a nalehla nám na nohy. (žárlila, že na nás visí Theo). Duet neustával a Sári Thea kousla do ruky, aby ukázala převahu, a zároveň nemusela pustit naše nohy. Theo nevydržel a ustoupil. Sári vydržela a mačkala nás k sobě s vysvětlením "já vás přilepuju." Celá akce trvala 15 intenzivních vteřin a jsme poučeni, že příště se půjdem obejmout na záchod.

0 komentářů: