Máme školkačku - den 189.

23:12 Edit This 0 Comments »
Vstávání se nám vydařilo a Sári přišlo úplně normální, že jde do školky. Navíc před domem potkala Estelle a tak do vrat přímo doběhly - za ruku.
Našli jsme její jmenovku, ona si jedním chmatem sundala boty, bundu a už by šla do třídy.
Zapojila se do modelínového kruhu a podle vzoru holčičky v růžovém začala produkovat žížaly. Na volné místo vedle ní si přisedl nejuplakanějčí chlapeček dne, ale Sári se nenechala strhnout k sentimentu.
Při vyzvedávání bylo pár věcí jinak, než když jsme do školky šli ráno.
1) Otestovali jsme, že Sárinka už není malá holka a dokáže přežít-užít 3 hodiny bez rodiny!
2) S holčičkou jsme dostali i igelitku s mokrýma kalhotama
3) Měla erární kalhotky, holé nožky, jednu školkovou ponožku naruby a boty obráceně
4) Byla obzváště důležitá a po kapkách nám upouštěla informace z provozu
Behem dopoledne stihla modelínovat, jezdit na tříkolce, houpat se a klouzat. Přetahovat se s někým o hračku a pak naslouchat paní učitelce, která jí říkala "slůvka." Jáká jsme se nedozvěděli, ale to přijde časem.
Vyvstala jedna záhada - a to, že netušíme, kdo byli pánové, kteří "přišli do školky a měli formy." Děti na ně koukaly, nesměly na formy šahat a ti pánové s nima nic nedělali a jen stáli. Formy prý vypadaly jako postýlky. Zítra budu pány s formama sledovat a třeba záhadu rozluštím.
Já mám dnes taky jedno své poprvé (po tááákhle dlouhé době) - byla jsem s Romčou nakupovat a naivně jsem na jeho otázku "Ještě neřídíš" po pravdě odpověděla "Ještě ne, ale musim začít" a už jsem měla v ruce klíčky od jeho milé Mazdy. A já jela. Sice až poté, co jsem se snažila vycouvat z parkoviště a auto ne a ne reagovat, až mi musel Romča připomenout, že je třeba nastartovat. No co..jsem chtěla jezdit ekologicky.  Pak se mi podařilo místo blinkru pustit na nejvyšší rychlost stěrače a oslepit protijedoucí řidiče dálkovými světly. Projíždění kruhových objezdů na čtyřku jsme zvládli dobře a parkování nakonec bylo také prima. Přes dvě místa, ale přibližně v té ulici, kde bydlíme :) Díky Romčo za odvahu a chrabrost.

0 komentářů: