Kašli kaš - den 196.

23:35 Edit This 4 Comments »
Nemoc se transformuje a nedá se říct, že k lepšímu. Dnešní den mohl být výletovací, protože tatínek měl volno, ale byl kašlací. Sári nemá náladu a my moc taky ne. I když Theo dnes objevil obří mikádo. Koště, se kterým ometá byt a probourává příčky. Zase si ho nechce nechat vzít. Ve výsledku po koštěti touží i Sári (protože ona vždy nutně a hned potřebuje to, s čím si hraje bráška) a máme tu pak boj dvou ninjů s jednou nunčakou.
Theo mě v noci pobavil. Pravidelně se budí kolem 5. hodiny (plus mínus 3 minuty) na kojení. Stoupnul si, řekl mi "Hóóop," což používáme jako příkaz pro vyndání jeho osoby z něčeho - v tomto případě z postýlky s pak hned zahlásil "Hááám," jež není třeba vysvětlovat.
Včerejší zápisek, co jsem zapomněla zveřejnit:
Předevčírem jsem vyprávěla Danimu, jak jsem četla na baby-cafe.cz příhodu: maminka jedné Missorky oblíkala vnoučka a komentovala to: "ještě dáme mikču-pikču" a vnouček na to "Je vedro, radši mi dej tríčo-píčo." To poslední slovo jsem nedopověděla a věděla jsem proč. Sári se hnedle dotazovala, co to je pikča. Vysvětlili jsme si, že to je hra se slovy a včera při obouvání jsem to použila, abych demonstrovala vysvětlované. "Sári už má mikču-pikču a teď si prosím vezmi sandálky-pandálky. Nebo ne, raději tenisky-pe..." a to poslední slovo jsem opět nedopověděla.

4 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Slzím smíchy a děkuju programátorům za to, že tento server nemá filtr na sprostá slova :o)))
jak tohle jen přeložím do angličtiny?

Lookrecia řekl(a)...

To jsem se móóóc pobavila! Myslím, že bys tuhle hlášku měla přidat do patřičné diskuze na BC :D

Anonymní řekl(a)...

Jani, nektere perly ceskeho jazyka jsou neprelozitelne...bohuzel. Ale pokud se podari, necham si to v aj previpravet

Andrejko, uz je to tam

Michaela řekl(a)...

Zápisek nemá chybu, čeština je velmi, velmi pestrá! :o)))
Přeji, ať je Sárinka brzy fit. ;o)