Nejkrásnější láska - den 199.

23:07 Edit This 0 Comments »
Já jsem si dopoledne udělala opušťák a vyrazila jsem na blešák u nás před domem sama. SAMA! No nezvyklé to bylo, ale zvykla jsem si rychle :-) Domů jsem přinesla 2 tašky úžasností a sama si pořídila za 3 Eura super ruper fungl novky botky s kytičkama. Moji tři domácí trosečníci to doma zvládli výborně, jen ten byt mi někdo vyměnil...Místo konberců rozličné předměty, kusy sušenek apod., ale s tím já si umím poradit.
Na fotce Theo pomáhá Danielovi přetvořit článek na konferenci. Místo intelektuálního vhledu na to šel přes extrakci exkrementálních informací skrze obrazovku. Tatínek to neocenil...divný.
Při vození kočárku slintal tak kvalitní sliny, že se mu přes celou pusinku dělaly bubliny. Bohužel nezachyceno...bavilo nás to všechny.
V podvečer bylo tak krásně, že jsme se na chvíli vyvenčili, včetně tohoto obrýleného tygříka. Červený okulárový model dlouho zahálel. A už je zase zpátky. Třikrát hurá.
Dva architekti na jednom písečku. Jeden tvoří tunel a druhý na témže místě kopec...vyhrál ten hlučnější s ostřejšími lokty a větší lopatkou.
Při večeři s námi byla Zuzka. Sári byla dost...no...napíšu to..nesnesitelná. Hulákala, kňučela, vymýšlela blbosti, nejedla...povídaly jsme si o tom v postýlce  a přiznala se, že jí vadilo, že se Zuzka bavila s Theem. Tak příště jí řekne, ať si spíš povídá s ní. Uvidíme....
Jak jsme si tak spolu špitaly, tak mě Sári k sobě mačkala a řekla mi, že jsem "nejkrásnější láska," no, nevymlouvala jsem jí to samozřejmě. A pak z ní taky vypadlo, že ve školce "ten černej kluk mi prd do ucha." ..a už je to asi venku a už víme, co jí rozhodilo. Asi vím který to je...ten rošťák, co mlátí na hřišti ostatní děti. Pověděly jsme si, jak může příště zareagovat a dost jí to pobavilo. Jen kdyby ta praxe nebyla tak praxovitá. Zvládne to...musí....

0 komentářů: