Stávka - den 194.

23:31 Edit This 0 Comments »
Učitelé se dnes zapojili do stávky a my jsme měli se Sári den vyrovnávání - ona se po včerejším stýskáni rozhodla, že se školce vyhne a tak začala víc posmrkávat a občas zakašlala. Šli jsme se na chvíli vyvenčit na čerstvě opršený vzduch.
Po detektivním pátrání jsem se dozvěděla, že je Sári nemocná kvůli té školce a když jsem jí upozornila, že zítra se ve Francii stejně nechodí a tak by šla až ve čtvrtek, setřela mě "ale já budu nemocná i ve čtvrtek." A bylo rozhodnuto. Takže jsme šli dom a její stav se pomalinku zhoršoval, až jsem odpoledne poprosila Daniela o konzultaci s doktorkou.
Dostali jsme hodinu kontroly a Sári to pojala jako dobry výlet. Viróza prý. V ordinaci mi Sárinka spestřovala komunikaci s paní doktorkou vsuvkami jako "já mám hlad a chci papat" "maminko, já jsem škytla" a pak paní doktorce odhalila, jak to s její nemocí je "já mám takovej červenej jazýček"
Jsem zvědavá, jestli Sári nemoc rychle stopne, když má přislíbeno, že ve čtvrtek opravdu do školky nepůjde, nebo si pokašlávání a teplot užijeme se vším všudy. Pro jakou variantu hlasuju je jasné!
Theo se zase rozhodl, že mi dnes chvíli volna nedopřeje a po O neusnul. Vyžádal si HOP - vyndání z postýlky a pak ze Sárinčiny skříňky za slastného chcechotu vykrámoval jednu poličku s mikinama. Dělala jsem na něj TY TY TY a to ho rozesmívalo ještě víc, až se neudržel na nožkách a se zajíkáním se válel  po vyhrabošeném textilu. Poté na mně stejným způsobem hrozil s "ty ty ty" ještě snad půl hodiny a připadalo mu to jako velice veselé, že mě mohl takto vyplísnit. No, neudržela jsem tvář a chlámala se s ním. A na to on vsází a lumpačiny dělá na zakázku...

0 komentářů: