Vyhoupnutí - den 180.

23:04 Edit This 0 Comments »
Jedny křídla nám odnesly babičku Haňu do Prahy a druhé mi dnes večer narostly. Nejdřív jsem měla pocit, že děti rozdám na ulici  (Sárinčino vztekání, že chce lézt po stromech zrovna v tu chvíli, co jsem na lavičce kojila Thea patřila k vrcholným zážitkům dne) a vyakašlu se na nějaké hledání domu a teď jsem se zase vyhoupla do naděje, že to nějak dopadne a nabíráme dobrý směr. Andílci dostali konkrétní zakázku a dávám jim tedy důvěru, že nás podporují a dovedou nás na místo, kterému máme říkat DOMOV.
Fotky dnes jsou jen předusínací. Bez blesku, takže neostré, ale atmosféra tam je...
Takhle kojí tatínek
A tady mám všechny svoje Krameráčky pěkně v řadě.
Dnes mi došlo, že to stěhování nebude zas až tak náročné. Theo totiž pravidelně vyhazuje funkční věci do odpadkového koše. Někdy to komentuje "Bááá" pak 2 sekundy ticha a pak "c." Dnes takto mezi odpadkama přistála dřevěná poklička na mlýnek na obilí, mistička na jídlo, téměř i lžička a možná pár dalších věcí, o kterých nemám potuchy. Tímto způsobem za pár týdnů budeme mít k balení jen několik malých ranečků.

0 komentářů: