Tož Morava - den 165.

0:16 Edit This 0 Comments »
Sári se probudila bez horeček i blouznění a tak jsem se rozhodla jet s Danim do Brna na pohovor. Teda na pohovor se dostavil sám a my dva s Theem jsme se nechali vysadit kousek před Brnem u kamarádky Ivky. Původně jsme plánovala brouzdání po ulicích moravské metropole a nasávání atmosféry, ale když mi přišlo vnuknutí Ivce zavolat a pozvat se na návštěvu, poslechla jsem. A dobře jsem udělala. Theo si poprvé zamuzicíroval na opravdický klavír, ochutnal pudinkovou buchtu a o krapet mladším Martínkem si společensky požvatlal.
Jammování na kytaru se mu taky zamlouvalo. Kdyby jsme je nechali s Martínkema s kytarou samotné, možná by z ní vytvořili ještě další hudební těleso.
Sárinka pózuje.Takhle se tváří při focení dost často. Prý se sama sobě takhle líbí...
Brno nás chce, ale chceme mi jej? Toť otázka. Být v Brně či nebýt...
Zážitek dne: v restauraci U devíti křížů Theo zaznakoval, že chce na záchod. Počkal, až s ním onu místnost najdu a pak do vodičky hodil sadu pár bobků. Nikdy bych neřekla, že šplouchání do záchodu ve mně může vyvolat takový pocit pýchy a uspokojení.

0 komentářů: