Mezi provazy deště - den 163.

22:58 Edit This 0 Comments »
I u nás lilo a lilo. S Hankou jsme se vydali otestovat nosící oblečení. Což o to, tělo jsem měla v suchu a teplu, ale ty nohy...tak to dopadne, když si někdo odjede z Prahy v domácích pantoflích a zjistí to až na dálnici a pak vyrazí do kaluží v prehistorických teniskách s žralokem. Žralok do tlamy nachytal několik litrů děšťové vody a já jsem se jí snažila s každým krokem vymáčknout ven. Ráno na otvíračku spěchám k větnamcům a bez gumáků se nehnu ze dveří.
Včera jsem objednávala krásný, slunečný den a počasí se na mně jaksi vykáklo. Nedá se nic dělat, jsem velkorysá a dávám mu druhou šanci. Zítra odpo bude Theova oslava na zahradě a lechtání sluníčka na tvářích bych prosím prosím prosila.
Pan fotograf Daniel si usmyslel, že nás bude fotografovat u rozvodněného potoku. Scenérie to je výmluvná, k oblekům se hodící, jen ta půl hodinová cesta na místo v lijáku by la trošku navíc. (déšť mi nevadí, ale ten žralok. Však si to dovedete představit)
Mám malý numerický problém. Nevíte, co s tím? Chodíme spolu se Sári čůrat. Ona chce jít vždycky jako "druga," ale přitom se na prkýnko hrne jako "prga." Když poslechnu její přání čůrat až po mně a zasednu jako první, nepříjemně si to slíznu. Někde děláme chybu...

0 komentářů: