Návštěvníci - den 160.

22:30 Edit This 0 Comments »
Daneček s  maminkou Radkou nás přijeli poctít svojí přítomností a Sárinka Danečka zasvětila do jednoho z divů světa. Dostal od ní poprvé ve svém roce a čtvrt ochutnat hořké čokolády. Droga zafungovala okamžitě a Dani se vehementně domáhal dalších čoko peciček.
"Dani, Theo a Sárinka" opakovala Sári říkanku při vkládání božské many do malých papulek.
Večer měla pro návštěvu zarezervovaný kamarádka Mařenka, jež se těší stavu dvojjedinému, a Sárinčiny sympatie k ní proudí plným proudem. Sári obdivovala nalakované nehty a pak Mařence vyšvihla poklonu: "Ty jsi opravdu hezká." Souhlasím. Jen škoda, že nám Mářa neprozradila, kde má Pepíčka, na kterého se Sári hnedle ptala. Mařenka nejprve nevěděla, která bije. Stačilo však zanotovat odrhovačku "Pepíčku těš se, Mařenko načpak, až půjdem z hospody, budem se...." a byla v obraze.
Dnes mi byly rozšířené obzory: "Theo je princový pán a já jsem princezna holčička."
"A co jsem já, když ty jsi princezna?"
"Královna."
"A táta?"
"Ten je král a Haňa je princezna se mnou." To má hlavu a patu. Budu se muset poohlédnout po koruně. Minimálně v peněžence snad něco najdu.

0 komentářů: