Oslavička oslava Theova - den 164.

0:56 Edit This 0 Comments »
Sári se nám v noci rozhořela a dopoledne přidala ještě vyhazování čehokoliv, co vzala do pusy. Vyrazili jsme s Danim do Tábora do lékárny pro kouzelné laktobacily. Já jsem testovala nový foťák Moc mi to s ním nejde. Vůbec mi to s ním nejde. Utíká mi ostření, používám příliš velkou citlivost a tak...ale to časem vychytám. Baví mě to!
 Když už jsme byli sami v Táboře, zašli sjem si na pizzu a chovali se jak zamlada (nebo zablba?). Tohle je image králíček.
 Tady se mi podařil výr lesní. Respektive výr městký restaurační.
Theo se konečně dočkal větší oslavy, i když účast externích spoluslavičů jsme vzhledem k Sárinčině indispozici zrušili.
Tady Theo likviduje svoje "T"
Přípitek oslavenec pojal jako omývání svěceným džusem.
 Dort si opět užil a krom papulky si ho vecpal i do uší. Chuť slyšet nebyla a můj jazyk tvrdí, že se vyvedl.
 Sári prohlží dárek a prakticky předvádí, jak se s bagrem pracuje a jaké dělá při kopání zeminy zvuky. Tady už je jí dobře. Hodinu před oslavou z horečky lítala po jiných realitách a smutnila, že jí utek. "Ach jó, on mi utek" opakovala pořád dokola. Po chvilce jsme zjistili, že jí utekl proud a že s ním chtěla běhat do kolečka. Bobánek malej. Proud jsme jí na hraní nedali, ale rozhovor o cikádích oblečkách společně s protihorečkovým sirupem nám jí vrátil do reality.

0 komentářů: