Překvápko - den 161.

22:56 Edit This 0 Comments »
Přiletěl Daniel, přesunuli jsme se do Bechyně a já jsem dostala igelitku. A nebyla prázdá. A bylo v ní něco dlouho očekávaného.
Foťák přcece...takovej malinkej, kovovej a docela chytrej. Žádná velká zrcadlovka, žádná cihla do tašky, ale takový něžný Olympusíček. Návod k němu mám francouzsky, což je celkem výzva. Testovacích fotek je jen pár, protože se musela nabít baterka. Ohýnek nezdokumentován, slimák požírající jablko a armáda jeho dalších kamarádů jakbysmet.
Ulovila jsem pouze Thea dorážejícího na tatínka přes stan.
...a děti na procházce. Theo má svoje první OPRAVDICKÉ botičky a já mu dnes poprvé prostříhla jeho vesmírný vír na šošolce hlavy a ofinku. Měl jí až do pusy.
Noc na dnešek byla bouřlivá. Mléčný bar byl plně využíván, protože mladému pánovi se prořezávají dvě stoličky. Chápu, poskytuji své služby bez omezení a jsem ráda, že se ráno probudil už bez horečky. Jen toho elánu teď nemám na rozdávání. A olympijské kruhy pod očima raději nekomentovat. Bude líp...

0 komentářů: