Hlavobol - den 158.

23:45 Edit This 0 Comments »
Dnes byl takový zvláštní den. Možná tím, že zítra má Theo 1.narozeniny, nebo tím, že se v následujících dnech může rozhodnout o naší budoucnosti, nebo něčím úplně jiným..nicméně mě z něj pěkně bolela hlava. Vlastně celé odpoledne a večer a to se mi často nestává.
Dopoledne jsme otestovali jedno pro nás zatím neznámé hřiště. Sári si ze srazu odnesla asi dojem, že každý s dětmi patří "k nám" a oslovovala všechny příchozí maminky a zapředávala osobní rozhovory. Ani na informace o tom co máme a koho známe není skoupá.
Když jedna maminka lákala své ani né dvouleté dítko na kolotoč, Sári je zastavovala vykřikováním: "Počkejte, já půjdu s váma!"
Před obědem zase dorazil Áďa a já měla najednou o dvě děti míň.
Theo když má Adámka, tak nepotřebuje ani maminku. Trošku mě to těší a trošku udivuje. Musím si zvykat, že jsem sice nenahraditelná, ale občas na čas odstrčitelná. Už nemám žádné malé mimčo.
Odpo jsem měla opušťák - byla jsem opuštěna sama doma se svojí třeštící hlavou a rodinka se vydala na hřiště, kde Sári pokračovala v navazaování přátelských kontaktů: "Jak se jmenujou ty vaše holky? Já se jmenuju Sárinka Kramerová a jsem sestřička Thea a Theo je můj bratříček. A ještě tady je moje babička a ta se jmenuje Haňa a ten velkej kluk, to je můj bratranec Adámek." A při odchodu vychovaně dodala "Jsem ráda, že jsem vás poznala."

0 komentářů: