Líbí se jí víc doma - den 166.

0:32 Edit This 1 Comment »
Zase se mi nějak nechce psát. Fotky se mi nevedou. Jedině Julinka se dnes nechala zvětšit jen středně mázle, bez totálních přepalů, ale ani tak to nejni ončo. Jsem na začátku. V Samsáře roku 2030 to už bude jiný kafíčko (bez kofeinu).
My jsme se dnes vypravili do Tábora na divadlo. Bylo o lišce a šunce. Různé názvy uzenin lítaly sem a tam, pak se tam prohnal myslivec s puškou a Sári usoudila, že se jí líbí nejvíc doma a že půjdem. Pan Lada by na nás možná pohrozil prstem, ale my si počkáme, až do repertoáru zařadí něco vegetariánského a pacifistického.
Theovi vyčuhují 2 stoličky a třetí je cítit pod vzedmutým kopcem dásně.
Tady se mi podařil ulovit Julinčin mléčný bar u kterého obvykle vyvádí cirkusová představení.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Terezko, já mám nový foťák měsíc a půl a už se s ním pomalu začínám sžívat. Tak vydrž, ono to půjde... :-)
LucieK