Upršeno - den 66.

23:12 Edit This 0 Comments »
Nádherné počasí se nám zatáhlo, zrovna jako můj zdravotní stav. Už v noci jsem cítila jeden mléko rezervoár a ráno bylo jasné, že se na mně chystá zánět. Slivovici na obklad doma nemáme a tak jsem jela nakupovat s kapustou v podprsence (odebírá horkost) a následovala mě krásná agro-vůně. Kapustový parfém sice trošku zabral, ale na žádné juchání to nebylo.
V Autour de Bebe, coz je megaobchod s detskýma vymoženostma, jsme koupili něco fantastického. Jídelní stoličku, která se přidělá ke stolu a navíc má sedací část otočnou. Můžu tak mladému pánovi dopřát pohled na sama sebe pracující u dřezu (a že se mu ten pohled kupodivu líbí), pak si ho natočim a můžu posílat kašičku do garáže.
Tady ho máme v barvách a s .... se to bojim napsat...s....hranolkou od Meka v puse! Daniel měl dnes své poprvé a zajel s námi do McDrive - já sjem celej den nepoužitelná (na vaření...hladového psa jsem hrát mohla v pohodě) a kvůli svátku bylo vše, krom tohoto super fast foodu zavřené. No pochutnali jsme si a Theo se na hranolky sápal s vehemencí neutuchající. Pár jich ulovil. Alespoň že na tu majonézu nedošáhl.
Pak nám tu tričkem vytřel podlahu a objezdil různé kouty kuchyně a předsíně. V jednu chvíli začal dělat prdivý zvuk pusou a Dani to okomentoval, že právě zapnul motor. Sári to hodně pobavilo a chechtající se se otázala: "Tatínku, co si to žeknul za blbost?"
Odpo jel Dani se Sári nakoupit do Švýcarska, kde dnes svátek neslaví, a přijeli s dobrou náladou. Všichni se věnovali mému prsu - Theo snižoval napětí a Sári s Danim léčili. Dani mi masíroval bolavá záda a Sári mi přikládala ruce na prso a odhazovala nemoc pryč (jak to předtím viděla u tatínka) a pak testovala prstíkem, jesti už to nebolí - dloubala mě s ním do zánětu. Bolelo to, ale po té péči nesrovnatelně méně. "Užse ti to vyléčilo," vsugerovávala mi. Snad má pravdu. Dnešní noc ukáže...dnes poprvé budu ráda za Theovy časté čerpací přestávky.

0 komentářů: