Zdolal ji! - den 84.

23:01 Edit This 0 Comments »
Sárinku nemyslím. Ta se zdolala sama. Blinkání průjem...
Z Thea se stal opět kojenec a nechce nic jíst. Ještě že ty napajedla mám. Noci jsou děsivý, protože se budí i po 20 minutách s kňučením. Snad ty zoubky budou stát za to a bude s nima umět vyvinout sílu žraločí. To kdyby někoho zajámalo je 2,3 tuny na centimetr čtvereční. Na základce jsem o žralokách měla referát a z neznámého důvodu se mi tato informace nesmazatelně nalepila na závit mozkový. Třeba se to jednou bude hodit...třeba dnes :-)
A zde se dostáváme k pointě dne. Na dovolené si v postýlce stoupal, ale doma jí měl na převalování, klečení a plazení. Dodnes....radost z něj přímo tryská a my mu budeme muset v zájmu jeho bezpečí dát rošt o poschodí níž. Ach jo...tak mi vyhovuje, že je se mnou v jedné úrovni a já se v noci jen přivalim, napojim(ho), odvalim(se) a spim (v tom lepším případě. V tom horším ho opakovaně vracím z kleku do lehu, dávám dudlík, hladim a přemlouvám, že je čas spát)
Jak jsem už psala, Theo nechce nic jíst. Má to ovšem jednu zásadní vyjímku. Pokud něco jí Sárinka, bezhlavě se na ní vrhá a snaží se také urvat kus žvance. Tady se snaží propracovat ke křupkám...a že si jich pár i ulovil.
Líbilo se mi, jak Sári okopírovala mojí hlášku a když viděla, že Theo vytahal hračky z koše tak mu přísně řekla: "To se mi nelíbí."
Když se kočkujou (někdy spíš tygrujou), Sárinka říká Theovi něžně Theonku...tuto zdrobnělinu vymyslela sama a mě se moc líbí.

0 komentářů: