Božánci - den 90.

0:16 Edit This 0 Comments »
Právě máte tu čest se seznámit s nalezencem tygrem sibiřským. Sárinka ho našla na zahradě při vykonávání jedné z mála aktivit, kdy se chvilku nehýbe, je blízko země a má čas prozkoumat pohledem terén. Sári se jmenovala jeho maminkou a stará se o něj s převelikou péčí. Tygr je koupán, napájen a krmen do sytosti. Zde se předvádí ve vypůjčené halence a džínových lacláčích. Pivo už nám upil a měl mokrou celou hlavu. Fontána před radnicí mu jí zase umyla a oblečky kvůli horku musel sundat. Pátráme po jeho majiteli, ale obávám se, že pokud ho vystopujeme, budeme muset pár dní chodit ve smutečním.
 
Babička si po několika dekádách zase užila vítr ve vlasech a oblýskala bílýma kalhotama naši věrnou klouzačku.
Theo byl dnes oslňující. Snažil se trhnout rekord ve stání a ani kvůli němu nepodlehl vábení popoledního spánku. Co naplat, ve stoje se prostě špatně spí. Předvedl velkou porci samostatnosti a nacházel si svoje vlastní aktivity. Krást Sárince rozepité mlíčko byla jedna z nich. Sestřička to špatně nesla a žádala nápravu.Vynalezla u toho novou formu oslovení "ty bagoune kačišníku." Zní to jako nadávka, ale třeba první náslech klame.
Před spinkáním se Sárinka prohlížela v zrcadle a volala na mně: "Maminko, vymáčkni mi ten puntík." Musela jsem na očko vymáčknout neexistující pupínek a pak místečko namazat. Haňe dodatečně tvrdila, že tam měla černej beďárek...no neměla, ale nebudu jí to vyvracet, když z něj měla takovou radost.
Theo slíbil, že dnes v noci bude spát. Má to napsané na pyžamku a tak tomu chci věřit. Jen teď trošku pochybuji, jestli bude schopen smlouvu dodržet, když neumí písmenka a já jsem mu nápis zapomněla přečíst. Kdyžtak si dáme zítra reparát.
Na fotce je zachycená momentka, kdy Theo Sárince vyškubl její večerní mlíčko a jal se ho koštovat. Má rychlé ručky a velkou chuť.
Novinou dne je přimontovaná postranice a snížený slamník u postýlky. Byla jsem připravena na nevoli a čiré nadšení, že má chlapeček o jednu celou kousací a vztyčovací plochu víc, mě mile překvapilo.
  Blog se jmenuje božánci, protože ty děti jsou proště boží...

0 komentářů: