Kluci sobě - den 86.

23:56 Edit This 0 Comments »
Po O jsem si s Theem schrupla a když se mladý pán vyspinkal, přišel si pro něj tatínek a já jsem pokračovala v "přemýšlení" podle vzoru dědy Lebedy z Večerníčku. Za chvíli mi kluci vtrhli do ložnice. Theo prvně na tatínkových zádech (jak se tam dostal nevím...Dani je pašák). Nevěnoval mi ani pohled...a že normálně se při pohledu na mou drobnost rozzáří jak Alain Delon na Oscarech. Byl fascinován okolojezdícím Drakounem. "Maminko, kdybys raději vstala a dala nám klobouček. My chceme jít ven," řekl ten zubatější z nich. Hned mi seplo, že kluci si chtěj venku pořádně zajezdit a dát rychlosti a sportovnímu podvozku zelenou.
Je to neuvěřitelný, jak brzy jsou zažité genderové role. Sárince se Drakoun taky líbí. Včera při zkoušce v obýváku mu na střechu postavila pidi kočárek a na přední kapotu mu položila panenku., která při první zatáčce sletěla. Má to prostě jinak....v Theovi tohle skotačivé autíčko od počátku vyvolává nadšení. Ale takové mužské. Když mu ho Dani poprvé ukázal, daroval tatínkovi tak obdivný pohled, že to se nedalo přehlédnout.
Dostali klobouček a šli na pláň před domem. Jezdili, až se jim od kol kouřilo a kameny odletovaly. Že teď Daniel bude muset všechny součástky očistit je minimální daň za chvilky adrenalinu a klučičí pospolitosti. Až dnes jsem pochopila, proč tatínci touží po synech....
Sárinka si do sytosti užívá Haňu a byla po delší odmlce zase chvilku venku. Ve formě ještě zdaleka není, ale na zítra má slíbeného melouna, tak by s tím andílci vednení Archandělem Rafaelem měli něco udělat. Prosím prosím!
Mladý závodník s punkovou image. Je přesladkej a někdy mám kanibalistické sklony. Naštěstí chápe, že mé "já tě sežeru" je čistě akademického charakteru a vyjadřuje spíš než krvelačné choutky lásku mateřskou.

0 komentářů: