Bububu - den 86.

22:52 Edit This 0 Comments »
Bububu dnes vystihuje trojí podstatu dne. Jednak je to vele oblíbená hra našeho Theonka. Nejvíc mě baví na něj vyBubávat zpoza plastového nákupního košíku s dírama. Průzorama vidím jeho nadšení a očekávání, až na něj zase vykouknu. On mě celou dobu vidí také, ale oba děláme, že jsme po odstranění košíku překvapení.
Zadruhé je bububu Theův způsob usínání, kdy se vzdá vylézání z postýlky, zachumlá se do Ňuňufa a po pár otočkách z boku na bok usne. Andělský to pohled...
Poslední bububu dnes proběhlo v akci při sledování animovaného filmu Příšerky s.r.o. Přivezla ho dnes přilétnuvší babička Haňa a v balení byly i dvě příšerné figurky. Na film jsme krom Thea koukali všichni a jen já jsem měla tu čest chovat malou divačku na klíně a odpovídat na neustálé dotazy. "Mainko proč...?" Snad nikdy jsem nebyla po sledování filmu tak umluvená.
Zprávy ze záchodu: Sári už se lepší, ale ke zdraví ještě pár kroků chybí. Dnes vyprodukovala "kakan polívka."
Theo byl prvně přistižen při znakování. Tatínka přemlouval, že chce ještě. Tento znak nasadil po ochutávce vegetariánského párečku, o který se s ním jeho tatínek ochotně dělil. To se pak vážně nemůžu divit, že mu kašička moc nejede.
Na závěr zpráva ze sekce babička a vnuk: separační úzkost obou participantů překonána, mazlení celé odpoledne a spokojenost obou aktérů evidentní. Tak si babička konečně na vnoučka pořádně šáhla....a že si musela počkat, než se naše devítiměsíční netykavka se světem mimo známou základnu Máma zkamarádila.

0 komentářů: