A zase domů - den 75.

0:39 Edit This 0 Comments »
Dopoledne začalo provokativně docela uchazejícím počasím. To znamená, že z nebe nepadaly hektolitry vody. My jsme měli na plánu úklid domečku a odjezd. Sári se chopila po našem (já a babička) vzoru koštěte a uklízela s velkou vervou, až chvilkama připomínala bojovnici kung-fu s nunčakama. Theo se jal po vzoru tatínka pozorovat :-)
Venku jsme ještě pozdravily kamarády šneky, pak se Sári spálila poprvé v životě o kopřivu a halasně to bebínko na malíčku prožívala. Po chvilce na pár sekund na své utrpení zapomněla a začala si opět hrát, aby se mohla vždy k srdceryvnému vystoupení vrátit a jednotlivě zoufalým hlasem vyvolávat osoby, od kterých očekávala politování: Danýýýý, Ernýýýý, mamíííí
Tady máme pěknej bazén, kde jsem se bývali mohli koupat, kdyby nám bývalo nepršelo a bývalo bylo teplíčko. Tak příště...
Zpáteční cesta měla kupodivu jako ta příjezdová celkem 300 km a nálada byla dobrá. Stavili jsme se na pizzu a snědli si ji na lavičce u řeky Rhony. Sári pózovala a Theo do toho předváděl beatbox. Byl dobře nalazen, protože stačilo, aby na sestřičku prosebně mrkl, a už mu dávala kousnout své speciálni pizzy bez sýra, zato s hromadou černých oliv.
Další zastávka nás jaksi zdržela. Podle fotky víte proč. Jezdila a jezdila.
Před dojezdem už se děti nudily a tak jsem z vesela zpívala - nejžádanější byla hitovka od Mládka "Horolezci, horolezkyně horolezčata...". Za chvíli ze mě mně bolela hlava, ale obecenstvo mladší 3 let bylo spokojené. Dostávala jsem i náročné výzvy - např. zpívat jako medvěd (hlubokým hlasem), nebo jako žížalka (vysokým hlasem na hranici ultrazvuku). A nakonec jsem měla mluvit jako opice, za kterou mě prohlásila. Nebyla jsem na tom s tímto označením zas až tak špatně, protože Daniel byl bůvol, Erni kráva, Theo tele a sebe samu Sári pasovala na žabičku. I přes toto pestré seskupení se nám podařilo v pořádku dopravit domů. Sláva nazdar výletu, už jsme v Saint Genis, už jsme tu.

0 komentářů: