Stálé pršení - den 76.

22:52 Edit This 0 Comments »
Uplakané počasí jsme si snad přivezli s sebou, protože ani dnes na nás pořádně sluníčko nevykouklo. V okolí máme většinou samé venkovní aktivity a tak jsem vzali za vděk výletem do zahradnictví, kde mají zároveň i zverimex. Rybičky, křečky, fretky, papoušky jsme obdivovali stále dokola a v závěru si Sárinka vybrala domeček. Je pravda, že já bych se do pěkného domečku přestěhovala ráda, ovšem tento by nám vyhovoval maximálně cenou. Zastavěnou plochou nikoliv.
Kouzlo Ikey dostihlo i Sárinku. A kouzlo této kuchyňky jí dostihne na 3. narozeniny. Jestli to vydržím. Musím musím, do sklepa chodit nesmím....
Před odjezdem jsme se vtěstnali na venkovní houpačku a obě děti jí chtěli s sebou. Theo, jako obvykle, pro účel chuťového testování a Sári by se houpala a houpala, až by z toho měla mořskou nemoc. Prý, až bude ten domeček, budeme mít každý jednu. To je fairová nabídka...
Dnes večer jsem byla povolána k vyprávění pohádky o velbloudovi. Nejdřív jsem na Sárinku pořádně v šeru lampionků neviděla a pak mě zaujalo, co to má na hlavě. Indiánskou čelenku od babičky (ta jí nosí neindiánsky - na obvyklém místě, v obvyklé pozici). Sári při focení začala pózovat a toto je nějaké zásadní indiánské sdělení. Zda jde o dýmku míru či válečnou sekeru už jsem se nedozvěděla.

0 komentářů: