Zub? - den 82.

23:22 Edit This 0 Comments »
Theo měl divokou noc a já s ním. Horečka, mručení, kňučení, převalování, kojení, čípek. Zuby? Vsázím na ně. Stoličky a špičáky jsou před námi a jak je známo, je s nimi "legrace." I tatínek má dnes svůj den okrášlený zubní peripetií. Chrumkavé vermicelly mu v pátek v thajské restauraci uvolnily korunku a díky jim za to! Jeden bechyňský zubař mu jí totiž před 6ti lety nasadil na zub a nechal mu tam i tampón. Prasečí práce, okomentoval to dnes místní expert a předepsal Danimu antibiotika na vyléčení zánětu, který se tam od té prasečárny stále držel. No jo...tak si kluci můžou plácnout.
Sárinku při procházce šimralo sluníčko do obličeje, protože jsme kvůli pošmournému počasí vzaly jen baretek, a pak si musela půjčit mojí kšiltovku.
Prozkoumali jsme grepfruit zevnitř! Tak se totiž jmenuje místní "čajovna" a bagetérie, kterou nám tu zařídili andílci pro naše občerstvení při toulání městem. Je to tam krásné, barevné, voňavé...umí pohostit i vegetariány a paní šéfová má rok a půl malého chlapečka. Mulátka a ti se Sárince líběj...i mně. Babičky těšte se, budeme ho tam chodit okukovat.
A teď vám tu povyprávím o dalším ze Sárinčiny řady léčebných zákroků. Šla jsem vymýt nočník a děti byly spolu na koberci. Přicházím a koukám, jak Sárinka mydlí Thea do hlavičky plastovou lžičkou. Když viděla můj pohled, hned mi to vysvětlila. "Já jsem ho ťukla do hlavy a vylezlo to ven do popelnice. Už je zdravej." Mluvila o bacilech....no můžu se já zlobit, když ho takhle zodpovědně zbavuje nemoci? Beru to pozitivně - lepší lžička, než nůž, lepší plastová, než kovová. A je pravda, že se mu přes den ulevilo a byl bez teplot. Až vám bude šoufl, zkuste se bacit po hlavě lžičkou a poslat bacily do popelnice - třeba to funguje univerzálně a Sári pak dostane Nobelovu cenu.
Dnes jsem zjistila, jak si na tom stojim vzhledem ke svému věku. Sárinka mě přizvávala ke koukání na létajícího pejska Vipa. "Koukej se se mnou, protože jsi holka mladá. Jsi holka Kramerová a taky Terezka."

0 komentářů: