Paní doktorka - den 78.

22:17 Edit This 0 Comments »
Theovi prý byla zima na hlavu a na ruce a tak vyfásl pěknou soupravičku. Nebyl proti...rukavice ožužlal a když už byl zahřátej, serval růžový sen z hlavy i rukou. Za ním je paní doktorka s injekční stříkačkou. Já jsem její léčebné přístupy dnes okusila na vlastní kůži a teda řeknu vám, že je docela od rány. Léčila mě jako psí miminko a dostala jsem alespoň 30 injekcí. Prý mi stříkačku jen ukazuje, nemám se bát a pak se na mně vrhla a proočkovala mě skrz na skrz. Ani Theo se léčení nevyhnul a tam musím být velmi ve střehu. Jde mu takměř o život. Holt si dvakrát prožila odběr krve (jednou s horečkou, kdy krev prostě netekla a podruhé s prasklou žilkou) a tak si musí zážitek ve hře zpracovat...můžu být ješte ráda, že stříkačka ma opravdu tupý a oblý konec.
Po lékařské intervenci změnila názor a řekla mi že "Mami, já už budu jenom Kérfůr. Já jsem trošku paní prodavačka." Zavánělo to mírumilovnější hrou, kdyby se jí jeden z nakupujících svéhlavně neválel po prodejním pultu a nerozkrádal zboží bez slušného požádání.
V podvečer jsme se potoulali po zahradě - plastová zvířátka měla pískovou koupel a pak jsme si došli k Turkům na galette. Theo stylově usnul v šest hodin, abych si pak večerní uspávání užila. S lišáckým úsměvem se ke mně zas a znovu brodil přes kojící polštář, který dělí jeho postálkový "balkón" od naší manželské postele.

Takhle to vypadá, když nám něko ukradne hory. Přes Juru se valí mraková peřina a vrcholky, převyšující Sněžku, není vidět.

0 komentářů: