Vzteklinová nepohoda - den 44.

22:11 Edit This 0 Comments »
Něco nám tu smrdí. Lítá to ve vzduchu a při pidi příležitosti to nosními dírkami do Sárinky vlítne a pak je každá rada drahá. Prostě se vzteká a nemá náladu. Je to vyčerpávající pro všechny strany....už, aby nám jarní sluníčko vydesinfikovalo emocionální sklepení a mohli jsme se zase bez zbytečné zátěže pohnout dál.
Tady máme zdokumentovaného Thea při svém nočním tanci. Deka hozená na jednu stranu, dudlík za krkem...a každohodinnové hledání teplého mlíčka domácího. Občas nějaká neprospaná hodinka sem, občas tam...nicméně stále věřím, že to je přechodné a hlavně KRÁTKODOBÉ období. Dvě horní jedničky už jsou prořezány a tak bysme mohli spát o poznání líp! Kdo je pro?
Odrážecí kolo Puky jsem dnes nabalili tatínkovi do auta (a taky 2 kufry, 1 postýlku i s madrací, 4 krabice a nepočítaně tašek), aby je zítra odvezl k nám domů. Tam, kde mám šuplík se spodním prádlem a obsluhuji pračku já. My máme totiž 3x doma - v těch druhých dvou domovech mám prádlo nepřehledně naházené v kufru a domácí práce se překvapivě dělají samy. Jak je to možné? Tuším, neřeknu a líbí se mi to...
Cesta do Prahy proběhla perfektne. Sári se po hysterickém zmítání po a současném naklepání do sedačky vysmrkala, něco řekla a okamžitě usla. Theo se opičil a oba se probudili v jednu chvíli až po zaparkování na Hájích...

0 komentářů: