Pohádka před spaním - den 53.

23:41 Edit This 0 Comments »
Pohádka je o Pižábě. "To je takovej ženskej pán, kterej se jmenuje Pižába a ten umí plavat ve vodě. Skáče na vodě, protože má ráda vodu a vypadá zábavně. Má problém na azanu. To je takovej krmík. Potčebuje pomoct ho stavět. Tak si tžeba zavolá Markusa. Božek Stavitel mu to namaltuje." ...Markus s Bořkem se o Pižábu jistojistě postarají, takže tento příběh můžeme uzavřít...
Krom vypravěčského střeva má Sárinka i schopnosti masérské. Zde na tatínkovi "baletuje," aby mu napravila záda. Mázlá nožka naznačuje rychlost střídání pohybovách figur.
K nedělnímu obědu nebylo knedlo vepřo zelo, ale bramboro pečené s cibulo s červenořepovo-cuketovým mišmašem. Sári si ještě extra objednala zvířátkové těstoviny a tak poobědvala slona, želvu a dokonce i jezevce. A jak jí pak mám vysvětlit, že my zvířátka nejíme...
Tenhle rarášek je pěknej vykuk, páč nechce ležet, ale sám si sednout ještě neumí. Moc dobře si pamatuju poučku, nedávat dítě do pozic, na které samo nemá....bude je pak vyžadovat a ztratí motivaci se do nich dostat vlastní silou. Jóoo jo. Je-li položen, párkrát se milostive překulí a pak začne kňučet a nadávat, dokud ho někdo (že by já?) nenapolohuje do pozice jemu milé - s výhledem. Bycha už nedohonim, ale chovám pevnou víru, že již brzy se Theo pěkně rozpohybuje a bude své tělíčko obsluhovat sám.
Telepatie funguje. Měla jsem chuť na galette a tak jsem návrh opatrně a francouzsky předkládala Danimu. To je takové naše opatření, abychom neprobouzeli spouštěcími slovy zbytečné vášně, dokud nejsme ještě domluvení. A za chvíli přišlo "Co kdybysme šli na galette?" .... dobrý nápad Sári! A šli jsme...
Sári dnes sršela nehraným sebevědomím. Připomněla mi, že je moudrá a pak mi dovysvětlila, že je pro mně a pro Tejouška vzor :-) v otevřenosti a uvolňování emocí určitě!
Jaro je tu! Máme ho hmatatelně v dlani...
Ještě si tu vysypu popel na hlavu. Sárinka si při ukládání do postýlky něco mumlala. Dani se zeptal, co to říká a tak nám to zopakovala pěkně zněle a nahlas: "Do postýlky, do prdele. Do postýlky, do prdele" ...no jo. Dnes mi po sedmé spadla polička s plínkama (v celkovém počtu to bude tak po devadesáté) a tak jsem si slovně ulevila. Moc často se to nestává....ale ono stačí jednou a nahrávací jednotka má hned další záznam k opakování. Že to zase časem zapomene? (když nebude polička padat moc často...)

0 komentářů: