Bílá sobota - den 38.

23:03 Edit This 0 Comments »
Theo provádí kontrolu kvality sbalení tatínkova kufru. Asi se začnu stydět, protože ten přehrabanej bazar, kterej se z našeho celkem dobře uspořádaného kufru pro 3 osoby během pár dnů stal, bych nemohla publikovat bez rumělky ve tvářích.
 Dnes jsem se dozvěděla zásadní věc. Je-li 8mi měsíční dítě do autosedačky dáno a nepřikurtováno, píďalkovitým pohybem se z ní dokáže "vylít." 
"Místo abys ho zachránila, tak fotíš" ... úděl bloggerky je ustát tyto výtky bez urážky. Však mladý muž nevypadal, že by se mu hra na útěk z vajíčka nelíbila.
Dopolední větrání bacilů. Sári skandovala, že chce do obchoďáku na Chodov. Objeli jsme jen panelový les na Hájích a vyslechli si, že "Mě se zdá, že na Chodov nejedeme..."
Po spaní se jí o návštěve nákupního ráje zdát nemuselo. Dojeli jsme si na pár rund ve vláčku, jednu jízdu s Kittynkou a posezení v naší kavárničce.
 Theo se na nápoj z granátových jablíček opět vrhal s plným nasazením. Po ulovení se do kelímku vítězoslavně smál. Vzpomněla jsem si, jak jsme se nedávno smáli mojí vážně míněné větě, když se mi sápal po skleničce s nealko pivem. "Theo, pivo nedostaneš. Ještě ti nebyl rok." Sárinka totiž naše nealko BIO pivíčko usrkávala zhruba od roka. Takže nechť si Theo ještě toho čtvrt roku na doušek zlatavého moku počká.
 Sári měla dnes zase úspěšný den na hlášky. Babičku při uspávání opravovala: "Haňo něříkej hm hm, říkej ano ano."

0 komentářů: