Doktorka v nemilosti - den 62.

0:07 Edit This 0 Comments »
Po ránu jsem si připadala jak v koncertní síni. Z plných plic zpívalo jedno dítě, druhé, nebo při stěžejních áriích obě naráz. Měli jsme hoňku, protože nás Dani vyzvedával v pul 10, a to my ještě většinou snídáme. Jelo se k paní doktorce. Tam jsme si vyslechli, že na poslechu nic slyšet není a Sári byla podrobena odběru krve. A že ona se podrobuje velmi nerada a rve se za svojí svobodu hlava nehlava, kopanec, kousanec, škrábanec. Drželi jsme jí s Danim oba, zatímco ona vyřvávala na paní doktorku "nech mi tu mojí rukůůůů" a "auvis," což je její verze mého "auvajs." Krev moc netekla, žilka praskla, ale nakonec jsme z ní požadované množství cenné životní mízy vymačkali.
Vzala to docela dobře, protože v zápětí s doktorkou konverzovala. Už k nám dorazilo regulérní Proč? období a tak jsme měly stále co rozebírat. "A proč mě píchla?" vedlo.
Tady máme zachycenou novou ženevskou tramvajovou trasu a dokonce i obracejícího se čističe. Tatínek nám totiž odjel pracovat do tunelu a tak jsme poznali plynulost městské dopravy.
Sári dostala po velkém výkonu v ordinaci za odměnu Ňuňufa, který měl mimořádně opušťák z domácího vězení.
A tady Sárinka velmi zaujala vedle sedící paní. Ta z ní nespustila oči a když ji Sárinka vzala za ruku a vedla k autobusu, byla celá rozněžnělá. Já už o něco míň, protože se ta malá opice vůbec nekoukala, kde má mě a Thea...normálně by s ní odjela!
Krásné panorama za Sári je onen věhlasný CERN, kde podle fyzikálních strašpytlů vznikne černá díra a všechny nás sežere. Já bych jí dala kousnout kousek mého vyměkčeného bříška. Co říkáš, díro?
V podvečer jsme měli na návštěvě Janu s rodinkou a hlavně Jindrou, který Sárinku zajímal celé odpoledne a v 5ti minutových intervalech se ptala, kdy už přijede. Poklidnému Sárinčinu předvádění na pískovišti předcházel moment, kdy Sári málem vběhla pod auto. Naštěstí zareagovala na mé rázné "stůj," zastavila se kousek před hranou silnice a auto s ladným uhýbacím obloučkem pokračovalo dál. Asi i paní řidičce se na chvíli zastavilo srdce...takže máme výchovnou lekci za sebou (snad) a měli jsme tak téma na večerní pohádku.
Jo a ještě vděčím duu Sárinka-Jindra za zalití kytiček. Já na ně zapomínám už několikátý měsíc a tak mi jejich rozlévací, respektive zavlažovací aktivita přšla velmi vhod.

0 komentářů: