Volná středa - den 56.

15:20 Edit This 0 Comments »
Rozhodla jsem se, že si ponechám volné středy - bez počítače, mailů, diskuzí i blogu...a je vám to na ten den docela úleva. Takže středeční nášup voyerství budu publikovat až následující den.
Takhle vypadá pohodové dopoledne, kdy si Sári vyjedná pohádku a Theo se může rochnit v krabici s vozítky různých tvarů, velikostí i pohonů. Když je takto zaujat a hru komentuje "Abůů, abůůů, mamamamáma, bába , abába etc.," tak to jde. Horší je, když spatří Sárinčina sluchátka a hlava nehlava, tělo netělo jde po nich. To pak i vlasy lítají...
Zde máme hrací idylu zachycenou z pozice otočného křesla. Odrazilo nás všechny. Najdete mně?
Sárinka si ráno sama zvolila slušivý outfit - krtek prostě vede.. a tak se tričko s jeho podobiznou muselo objevit ve vrchní vrstvě. No co, vrstvení prý letí...co na tom, že má tričko napasované na mikince s kapucou...
Není nad balkón. Ten náš má skromné rozměry, ale kdo se chce vejít, tak se vejde. Obědvali jsme na čerstvém vzduchu, trošku se pomačkali, poškádlili a bylo nám hej. Dani něco provedl (nevíme co) a byl dcerou umravněn větou neznámého původu: "Co si to dovoluješ?" Dani jí to teda hned vrátil, ale stejně by mně zajímalo, kam na tyhle špeky chodí. U nás se tak nemluví. Mně zase ráno popoháněla říkajíc "hejbni sebou mami." To doma též nevedeme. Mám to opět svádět na pohádky, nebo existuje nějaký rezervoár používaných slov českých tříleťáků a je možno z něj neomezeně čerpat?
Nejlepší bunkr je z gauče (a ten dovoluji jen vyjímečně) a tak k schovávání poslouží i sušák s prádlem. Tady máme Hafíka Sárinku, jak vykukuje na Hafíka Tejouška.
Odpoledne jsme šli na chvíli na písek. Přišla i Estelle a zcela sebejistě obsadila Sárinčinu lopatku a kyblík. "Okamžitě mi to vrať. To je moje," nezabralo a tak tam Sári chvíli smutně seděla..až si Estellina maminka Carol všimla hračkového nepoměru a přinesla i jejich tašku s pískovým harampádím. Pak už byl na zahradě docela klid a mír.
Před spinkáním jsme se povalovali v posteli a Sári mě a Daniho mordovala po celém těle kartáčem na vlasy. Proč vám objasní toto vyjádření: "Musím tě pořádně vydrbat, ty jeden kůni!" ...viděla hřebelcování v Sudoměčicích a včera měla konečně příležitost ho na nějakách kůníkách taktéž vyzkoušet.

0 komentářů: