Cirkusová - den 58.

23:42 Edit This 0 Comments »
Dopoledne jsme si poběhali po zubařských ordinacích a za odměnu jsme se šli podívat k Cirkusu. Zvířátka mají na můj vkus dost zdevastovaná, ale Sári si pohled na opice (Jééé, podívej, jak má špinavej zadek!), pumy, velbloudy, poníka, kohouty a lamy užila. Jsem ráda, že jsem nemusela absolvovat představení. I tak bylo dojmů až až.
Vyhnout se hřišti je nemožné. "Až řekneš deme tak pudem jo?" mně přesvědčilo a tak jsme si dali malé zastaveníčko u klouzačky. Theo seděl poprvé sám na lavičce a přepadával jen trochu.
Ségra ho zasvěcovala do tajů botaniky a foukala mu chmýříčka z pampelišky do obličeje. On je k ní neuvěřitelně shovívavý a i takovéto prožitky přijímá s vděčností objevitele. Když měl ovšem sám fouknout, málem pampelišku zblajznul. Jinak ho má Sári pěkně pod palcem. Dnes mu něco (To je MOJE!) vyrvala z ruky a vysvětlila mi, že "už jsem si to zase vrátila, mami." ...takže můžu být klidná.
"Na co to je?" "Na odpad." Pak na chvíli někam zaplula. Slyšela jsem pár bouchnutí, cupitání a prásknutí dveřma. "Už jsem to udělala." "Co jsi udělala?" táži se s hrůzou v očích a následuji jí do kuchyně. "Už jsem umačkala ty odpadky." A opravdu. Odpadky v koši jsou slisované na dně a gumový zvon spočívá v pokoji a "uklizen" na toaletě. Pěkně jsem poděkovala za provedenou práci a pomyslela si, že na tom asi něco bude...koš můžu vynést až zítra, když ho mám tak dobře upěchovaný. Odpad jako odpadek...
Večeři jsme měli u kamarádů v domečku v Thoiry. Usměvavá modelka Mila je o 4 dny mladší než Theo, takže talíř k večeři dostane až tak po víkendu. Nejvíc se jí líbila Sárinka, která jí nosila hračky a učila jí kreslit...
Pár perliček z dnešního dne: Já jsem byla opakovaně "hladovej kůň"...proč? Podívejte se na mně a uvidíte...Sári se na mně koukne a ví. Třeba budete vědět též.
Sárinka se dnes tulila ke svému štěkajícímu pejskovi Ňufáčkovi a byla jsem svědkem jedné výchovné etydy, kdy se ho vážně tázala: "Brouku, cos to zase provedl?" a pak mu do plyšové tlamy cpala křupky říkajíc "Papej můj chlapečku, papej." Který další chlapeček měl několik křupek nedobrovolně v puse a dokonce i obalovaný oříšek z Japonské směsi je snad jasné...

0 komentářů: