On přišel - den 49.

0:51 Edit This 0 Comments »
Sárinčin oblíbenec...snad i idol Markus přijal pozvání k obědu. Mladá slečna se učesala, nechala si namalovat řasy gelovou (bezbarvou) řasenkou, navonila se éterickým olejíčkem a pak přerušila oběd, protože si zapomněla obléct přes tričko šatičky.
Byla kouzelná a neodolatelná. Snad až na to neustálé odbíhání od jídla, protože potřebovala nutně před Markusem něco tvořivého realizovat. (přelévat vodu z kelímku do kelímku, malovat na magnetickou tabulku, tiskat tiskátkama...).
Po obědě spolu stavěli anglicko-česky z kostek. Markus už možná nikdy nepřijde, protože to je chlapec plachý a míra zájmu naší Sári ho přiváděla do rozpaků. Ve styku s mladými slečnami zdá se neposkvrněn.
Ještě musím dodat, že se mi dnes docela ulevilo, když jsem se dozvěděla, že Markus bude mít jinou ženu a Sárinka bude jen jeho sousedka. Kolik medvědích rodinek s manžely Sárinkou a Markusem jsem nakreslila a teď je vše jinak....ale dobře tomu tak. Nemusí se holka zavazovat už v batolecím věku že? Ať maj i kluci ze školky šanci...
Odpoledne jsem s Theem na rychlovku vyrazila do nákupního centra na kukandu. A někde se polámalo kolečko, protože nás francouzští dopravci nechali přes hodinu čekat na autobusové zastávce a pak už jsem téměř fňukající, unavená a prokřehlá zavolala Danielovi, ať pro nás přijede. Asi měli francouzi zase nějakou stávku....vrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Alespoň jsem si zkrátila dlouhou chvíli studiem místní flory a výfukovách plynů aut drze jezdících naším směrem.
Pokoupili jsme nové police do ložnice a Sári nás přivítala v plavkovém úboru. Myslím, že kdyby si k němu vzala své červené doktorské brejličky a holinky, tak by to bylo už dokonalé. Nemusím říkat dvakrát. Krabička na blbosti, jak jí tatínek něžně říká, je toho schopna.

0 komentářů: