Papuši - den 46.

22:18 Edit This 0 Comments »
"Kakuši je pán, kterej je divoch a Papuši je hodnej. Kakuši je můj strejda." A kde je můžu potkat? "Třeba na zahradě."
A další porce moudrosti: "Ty jsi ženská a já jsem ženka. Já jsem paní žena a Theo je pan žen a Haňa je Pipuši. Táta je chlap." ...tak už víte, jak to u nás v rodině chodí.
Sári má teď období, kdy si neuvěřitelně vymýšlí slova. A my se bavíme.
Ráno nám odjel tatínek. Auto měl napráskaný až do druhého patra. Sári měla pořád horečkovou nenáladu a tak nebylo lehké se jí zavděčit. Babička Haňa by mohla vyprávět...
My jsme si s Theem odskočili na veletrh Esoterika a podařilo se mi úžasne vyčistit peněženku - naušničky s andělskýma křídlama a ametystem jsem tam nemohla nechat že? Také jsme si pochodili v bludišti a udělali si kojozastávku v sále s přednáškou o smrti. Paní zrovna povídala, že se sem rodí indigové a křišťálové děti a Theo se tomu začal nahlas smát.

0 komentářů: