Pokračování - den 51.

23:07 Edit This 0 Comments »
Kontrola u paní doktorky. Kolikátá už? Dýchání čisté není. To víme, slyšíme a vykašláváme. Další léky a další kontrola za 10 dní...
Když jí paní doktorka Veronique Vleková poslouchala, Sári jí říkala, že od ní chce lízátko. "Takový srdíčkový" (jaké dostala v Táborské nemocnici) a když paní doktorka přiznala barvu, že žádné nemá, tak jí Sári dala zadarmo hned i radu: "Tak to musíš zítra koupit víš?" ...už ví, ale jestli se podle toho zařídí se dozvíme příště.
Sárinka často chce s Theem hrát na koníka a vozit ho na zádech. Jemu se hra až tak nelíbí, ale v rámci utužování sourozenecké pospolitosti je občas necháme hromadit na jednom místě. Theo se snaží odkroutit pryč a dnes si ke svému lopocení na Sárinčiných zádech vyslechl i povzbuzování: "Přidej prťousku. Ty to dokážeš!" ...asi další replika z DVD pohádek, předpokládám...
Theo teď dorostl do role opičátka a chce dělat vše, co Sári. Hlavně chce ožužlat všechno, co má ona v ruce. Vehementně se na ní hrne a s hučením, mručením a hudrováním se jí snaží obrat o předmět zájmu. Ona to bere docela s nadhledem a společně se tomu smějeme. Občas mu nějakou hračku vytrhne, ale zase mu nabídne jinou...dnes bráškovi nabízela i své svačinky. Dopoledne Theo dostal do pusy kus kůrky chleba. Asi tak 5x větší, než bych si mu troufla dát já. Chvilku nadával, ale když jsem provedla ohledání pusiny, nebylo tam krom jazyka a 4 zubů nic. Sári spokojeně prohlásila: "Vypadá to, že to zblajznul." Raději ani nechci vědět, o kolika zblajznutých dobrotách ze Sárinčiny ručičky nevím.
Přesvědčovala mně, že jí Theova mikinka přece malá není. Asi budu muset pokoupit ještě jednu ještěří....a pak možná i pirátskou, protože dnes mi Sári prozradila, že Theo je pirát. Co já se ještě nedozvím...
Když šla po obědě spát, sundala jsem jí bačkůrky a ladně a jemně jsem je hodila na stoleček. "Hej, ty jsi je hodila!" vysloužila jsem si. A hned poté: "máš vztek?" ...neměla jsem, naopak jsem se pěkně zasmála.
Tatínek byl osedlán...

0 komentářů: