Zezadu - den 132.

22:37 Edit This 1 Comment »
Tak jsem je viděla při posezení v BIO restauračce nejčastěji. Nikdo tam nebyl (bohužel hodnou chvíli ani obsluha) a tak průzkumníci S&T měli volné pole působnosti. Šmírování nakupujících jim šlo výborně. Já jsem si poseděla u stolu s Janou...
...a zbytek návštěvníků restauračky se snažil vecpat pod stůl.
Po cestě mě Sári na chvilku vyděsila. Šla po úzkém chodníku s Janou za ruku a najednou začala dělat divné pohyby. Má kámen v botě...nebo jí vlítla pod oblečení vosa? Přemýšlím a ptám se, co se jí děje. Ona pokračovala v kroucení a pohopsávání a po chvíli Janě z kusých informací vyrážených mezi vrtěním došlo, že jí ukazuje, jak umí skákat na jedné noze. Prostě jí to v tu chvíli napadlo, tak proč by se nepředvedla. Mně se znatelně ulevilo a už vím, že budeme muset skákání po jedné ještě lehoulince dopilovat.
Tady Sárince ošetřuji bebíno. Pidi škrábnutí. Díky němu ze mně (respektive z kabelky) Sári vytáhla kouzelnej bonbónek - od Bachovek SOS Remedy a od téže firmy ještě hladící a utěšující gel. To nám zabírá na lecjaké neduhy a úrazy. Občas ze mně Sári mámí kouzelnej bonbónek i na několik dní zaschlej stroupek...a to já zase nedám!
Dani řekl večer Sári "ty malá prdko" a ona se nenechala. Navala ho "ty prdko jedna velká." Nehledě na tuto slovní výměnu vím, že největší prdka jsem tady já! Ale už jsem začala cvičit, abych se z megaprdky dopracovala k prdce přiměřené.
Já jsem si mylně myslela, že přetransformování postavy po druhém porodu půjde samo...jako, ono to samo jde, jen s opačným znamínkem, než bych ráda.

1 komentářů:

Lookrecia řekl(a)...

Terezko, já ten tvůj styl psaní prostě miluju :D Přeju ti, ať se transformace megaprdky povede co nejdřív :) mimochodem, myslím, že to není tak zlé :D