Celodenní Estagnolování - den 140.

0:56 Edit This 0 Comments »
Dnes jsme se opět vydali na atraktivní pískovou pláž, která se skřípáním mezi zubama, škrábáním po těle a vysypáváním písku ze všech koutů a věcí připomene i několik dní po návštěve. Měli jsme tam sraz s kamarádama z CERNu - Barčou, Davidem a jejich 3 a půlleťákem Erikem. Na poli vztahu Sári-Erik došlo v významnému zlepšení. Donedávna Sárinku Erda ignoroval a dnes jsem při obědě zaslechla tuto konverzaci: "Já mám vidličku!" "Já mám taky vidličku."
Tatínkovo velké oko. Tady hrubě překračuje hranici - zobrazování paní Terezy v plavkách je totiž striktně zakázáno...dostlala jsem se do jedné skupiny s Mohamedem a není radno mě přes dokumentační embargo zvěčňovat.
Takhle se chrupká na pláži. Babička hlídá a rodiče si v moři házejí chaluhou. Jak za mlada...
Z této fotky mi všichni vytékají.Přesto jí sem dám, protože ona tak zvláštně a pravdivě zobrazuje naši současnost. Sári hopsá, dupe, vymýšlí. Theo pozoruje, testuje a směje se....pokud je vše v pořádku, protože když něco není podle jeho představ, spustí sirénu. Tatínek mu s láskou občas říká "Randál."
Na pláži jsme vydrželi zase až do sedmi a byl to prima den. Já si ho uložím do krabičky od sirek a až bud v zimě vyšťavená, vyndám si ho a skočím do něj znovu.

0 komentářů: