Nestíhám - den 154.

23:57 Edit This 0 Comments »
Zítra vyrážíme na MEGAsraz šátkařek do Štok a já jaksi nemám skoro nic nachystáno. Krom oholených nohou, umyté hlavy a pleťové masky na obličeji. Ne, nejedu na rande, ale chci se cítit dobře...a tyhle triky nám, ženám prostě pomáhají. Tak to dnes vezmu jen letem naším světem a alespoň blog připravím na 3 denní odstávku.
Madam na písku a mých historických hippies korálkách s pralesní faunou.
Madam s lupou studuje krásy přírody. Nejroztomilejší je, když se snaží dostat do záběru běžícího mravence.
Mladý pán se krmí tampónem. Sári je někde vyhrabala a děti se s nima zabavily na pěknou chvilku. No co...seznamují se se světem a jeho zákonitostmi ne?
Návštěva Katky a Radka nám zpříjemnila odpoledne a Sári se při té příležitosti vyšperkovala sponečkami. Předvedla, co kde máme nového a rozdala po 2 piniových semínkách. Radkovi konzistentně říkala Martine a 2x mu předala telepatickou informaci - poprvé, když ho nepozdravila, protože "Já jsem mu to řekla potichu" a podruhé, když nepoděkovala za dáreček, protože  "Já jsem mu to řekla potichu." Nu, jestli to Radek zachytil, tak proč ne...
V pondělí na napsanou!

0 komentářů: