O vlas kratší - den 152.

0:13 Edit This 0 Comments »
"Babičko, pojď si házet." 81 let zkušeností versus 3 roky experimentálního objevování světa a jeho zákonů. Ta menší používala zajímavou metodu počítání bodů. "Čináct, sedum, osum, devět." Prababička se chytla hned a dopočítala set: "šest, sedum, osum." Já jim nerozumněla, ale holky se s míčem bavily dobrou půl hodinu. Fotek mám hodně. I akčních, vykreslujících házecí nasazení. Jen na všech vyjma této má babička místo hlavy balón. Sári mi pak vysvětlila, že "takhle se hraje fotbal." Já jsem měla dodnes o fotbale jinou představu. Nevadí. Nová generace s sebou přináší nová pravidla.
Sári pokořila provazovou pyramidu a zapózovala mi jak Edmund Hillary na střeše světa. Jen se za ní nerozpíná Himaláj, nýbrž panelákový Háj.
Ségra si stoupne na zábradlí, já taky. Bouchá rukama do šprdlin, já taky, sedne si na zem a vystrčí nohy nad propast, já taky! Je starší a tak už ví, jak na to. Ona chodí, já taky!!!!
No faktis. Theo už udělal osm krůčků v řadě a popochází docela stabilně. Prohlašuji ho za chodce - nikoliv Choda. Tatínku, až nám za ten týden a kousek přiletíš, Theo ti PŘIJDE naproti.
Odpoledne přišla babička Haňa z práce a i ona prošla úspěšně zasvěcením. Předalaa jsem jí obě robátka a nechala jsem si opečovat nohy. Dozvěděla jsem se pár brilantních zpráv ze světa papírového bulváru, zatímco se mi nožky  odmočovaly v teplé vodě s plátky růží. Bohužel umělých. Umělé květiny, zrovna tak jako umělé kauzy celebrit naštěstí svoji spontálností a bravurou se skalpelem přebila milá pedikérka.
Když jsem si z vesela na nových nožkách vykračovala směrem k domovu, potkala jsem celou bandu na vycházce a ani vám nebudu povídat, jak ráda jsem si oba mazlíky po dlouhých 45 minutách odloučení pochovala.
Sári byla zralá na sestřih a naše dvorní kadeřnice si jí vzala pod nůžky. Sárinka ji předtím se zájmem pozorovala při práci a pěkně nahlas komentovala vše, co se na kadeřnických křeslech dělo. "Maminko, ta paní má dlouhý vlasy. Proč?,"  "Jéé, ono to padá na zem," zděšeně popisovala zákon gravitace, který ze svých tenat neuvolnil ani vlásek a ten se kupil v hromádkách na zemi pod kadeřnicemi.
Příště bude kadeřnice Monika dávat střih Theovi. Budeme totiž slavit narozeniny a po nich...po nich se vlásky už zkracovat můžou. Momentální stav jeho vlasatosti: boční partie má mladý pán na ramena, ofinu na horní reta vzadu na šošolce si stále udržuje mystický vlasový vír.

0 komentářů: