Natírujeme se a plaveme - den 137.

23:16 Edit This 0 Comments »
Tohle je naše plážová sestava. Mladý pán mi pokaždé při cestě na pláž usne na zádech a já pak sedim na dece, nechávám si obtiskávat kamínky témeř nesmazatelně do pozadí a koukám, jak se ostatní cachtaj. Ke konci i na mně dojde a zavlním se v moříčku. Udělám šest temp a slyším "Mamííí, počkej, já plavu s tebou." A už se ke mně hrne Sári, která se do moře zamilovala. Vypráví o sobě, že je dobrá plavačka. "Tady asi fakt zůstaneme a budeme se natírovat." To vypráví při koupání a jak je vidno, promazací propaganda nese svoje plody.
Theo dnes zjistil, že pláž má krom neměřitelního množství částeček k pojídání něco do sebe. Vlnky si užíval, házel do nich kamínky, vyklepával písek z kyblíčku...no prostě se choval tak, jak se na dítě narozené a vychované na pevnině sluší a patří. Očekávali jsme nadšení...máme ho mít. Hurá!
Chlapi po koupacím výkonu...
 "Maminko, ty brejle mi budou sedět. Já mám veliký očíčka." Řeč je o potápěcích brýlích. Vysvětluju, že by jí tam zatýkala voda. "Já nejsem dospělá, ale mami, oči mám trošku aspoň veliký." No nic, nepodařilo se mi srozumitelně poukázat na rozdíl mezi velikosti očí a obličeje. De facto jsme za jedno. Sárinka není dospělá a oči má trošku veliký...

0 komentářů: