Křídovací - den 151.

0:51 Edit This 4 Comments »
Pokreslit nekolik metrů čtverečních betonu stojí něco úsilí. Ve jménu zkrášlování Jižního města jsme se Sárinkou pustili uzdu své kreativitě a několik obr kříd ukončilo svoji existenci v našich rukách - respektive se vykreslily do skákacího panáka, zeměkoule, karikatur členů naší rodiny a jednoho Markuse. Sári ho s láskou léčila a chránila čerstvě natrhanýma lístečkama před zářením slunce (taktéž křídou namalovaného). Kdyby tento oblíbenec tušil, jak okouzlil její srdce....(pro nepravidelné Samsaráky upřesňuji, že to je bývalý Danielův kolega z Rakouska, který marně hledá ženu...že by na Sári čekal?)
Zítra bude již sešlapán a ošoupán, ale několik kříd nám zbylo. Můžu tedy vesele zvolat: Markus bude!
Ven jsem foťák zapomněla vzít. Podařilo se mi zachytit výtvarnici až po akci.
Kavárenští povaleči. Tedy vlastně ne povaleči, ale objevitelé, průzkumnící a ochutnávači. Coffee Heaven má dětský koutek s posezením a tím boduje. Theo lítal od jednoho křesílka k druhému, olízával pastelky, jablkový dort a nakonec i kavárenskou výlohu. Sári se tam chovala jako doma a vychutnávala si prostředí i místní dobroty. Náhodné setkání s jednou virtuální nosnicí, která se zjevila ve své 3D podobě i s dětma podobně starýma jako jsou ty naše byl prima bonus.
Nákupy se vyvedly, bankovní karta si užila pár svých chvilek slávy a pak jsme objevili proslulou Světozoráckou jahodovo-banánovou zmrzku. Té jsem se nalízala za dob studia několik kbelíků. Jelikož je bez mléka, které Sári nemůže, objednala jsem nám se Sárinkou jednu malou napůl. Lízla jsem si 3x. Zbytek zmrzliny záhadně skončil v nějaké černé díře. Jinak si její neexistenci vysvětlit neumím.
Sárince jsem vyprávěla, že jsem tuto zmrzku jedla za "starých časů." Co následovalo poté je zřejmé. "Co to je za starých časů?" Vysvětlila jsem, dělala, že Theo na mých zádech si od babičky vůbec nelízal a měla jsem pocit, že tohle je ten velkoměstský život, který mi tu a tam taky dělá potěšení. Děti byly zlaté a když večer obě spokojeně usly, ze zlaté se přetavily do platinové.
P.S. Kdyby někdo našel v Obchodním centru Chodov igelitku s mojí nově zakoupenou bekovkou, tak si jí užijte a pošlete fotku, jak vám sluší. Mně slušela moc, jen její skoro metrová opatrovatelka ji kamsi položila a odběhla zkoumat něco neodolatelného. Hlasování - mám si dojet pro novou?
Máme tu nové počítadlo, takže ode dněška vaše klikání monitoruju :-D (Míšo, díky za htmlácké know how)
Hláška pro úspěšné nastartování nového týdne - v obchodě při zkoušení Lkových kalhot, ve kterých bych nemohla chodit, natož si sednout mi Sári řekla: "Mami, jsi hezká." Lepší psychoterapie neexistuje!

4 komentářů:

Lookrecia řekl(a)...

Terezko, pro tu bekovku si dojeď, myslím, že by ve Tvé garderobě dost chyběla ;)

Anonymní řekl(a)...

Vid Andrejko. Furt mi lezi v hlave (misto na hlave). Byla sice panska, ale hodila by se mi k leccemu. Ty 2 stanice metrem a par kacek za ni stoji. DIk za podporu. Tak jsem si to nejak predstavovala :D

t***

LEVA řekl(a)...

Terezko, zkus si tam dojít na informace, mají tam určitě ztráty a nálezy. My jsme takhle ztratily a nalezly Emiččino nejoblíbenější triko (v Arkádách Pankrác). :-) A když ne, tak si kup novou...
LucieK

Unknown řekl(a)...

Když to je na Chodově, to neváhej! Dáš si při tom ještě jednu zmrzku...

Jana